красота
Вести old
Тайната на кадифеното усещане е в ново червило
В началото на 2015 г. на козметичната сцена се появява нова звезда. Специалистите от AVON представят иновативното червило Ultra Color Indulgence с цвят, който се усеща върху устните толкова добре, колкото изглежда. Разработено по революционна формула със свръхлек хидратиращ гел и по доказано успешната True Color технология, червилото придава на устните наситен цвят и хидратация за най-кадифеното и неповторимо усещане. В основата на Ultra Color Indulgence са хидратиращи аминокиселини, витамини А, Е и F, слънцезащитен фактор SPF15, както и мега звездата в грижата за подхранена кожа – масло от шеа. Обогатени със специалната гел формула, цветните пигменти засияват. И за да не остават никакви съмнения в успеха на продукта, от компанията доказват твърденията си със специално проучване. 9 от 10 жени потвърждават, че обожават усещането за хидратация и гладка текстура на новото червило. „Нашите клиенти държат не само да изглеждат уверени и красиви, но и да се чувстват по този начин. Именно затова създадохме продукт, който може да ни накара едновременно да сме доволни не само от външния си вид, но и от вътрешното си усещане”, споделя Антъни Гонзалез, старши мениджър продуктово развитие в AVON. „Внимателно избрахме именно масло от шеа за основна съставка – дълбокото овлажняване и бърза абсорбция са качествата, които придават на устните търсеното усещане за кадифена мекота.” Модерната палитра е вдъхновена от основните цветови тенденции за пролет/лято 2015 г., а резултатът е 20 кадифени нюанса, които не само придават чувствен блясък, но и хидратират устните с часове.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към този материал !