красота
Вести old
Мерилин Монро става лице на козметична марка
Козметичната марка Max Factor представи Мерилин Монро за своето ново лице в предстоящите телевизионни, печатни и онлайн кампании и я обяви за специален световен посланик на красотата за 2015 година. Символът от 40-те години е изключително разпознаваем дори и 53 години след смъртта си с въплъщението на класическия тип красота – платиненоруси коси, драматично подчертани очи, яркочервено червило и порцелановобяла кожа.
Историята, която разказват от козметичния бранд, е за трансформацията, преминаваща от появата на новото лице Норма Джийн, до създаването на емблемата Мерилин Монро. Ефектът за слава, постигната с помощта на грим, извежда на преден план бляскавата визия, която се крие във всяка една жена.Новината за новото лице на Max Factor съвпада с юбилейната 106-та годишнина от основаването на марката.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към този материал !