красота

Вести old

slava.bg : Модели и танцьори демонстрираха новите тенденции в грима

Модели и танцьори демонстрираха новите тенденции в грима

Една от най-революционните и влиятелни компании в света на глобалната козметична индустрия Make up Art Cosmetics (M·A·C) отвори втория си магазин в Mall of Sofia. Мотото на марката – „Всяка раса, всеки пол, всяка възраст“ – отразява нейното отношение към индивидуалността, артистичността и силата на себеизразяването. Като марка, която вярва в „силата на споделянето“, M.A.C. отваря широко сърцето си към света. Заради своята страст, артистичност и стремеж към иновации, тя е предпочитаната марка гримове на повече от 200 модни ревюта по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, Лондон, Милано и Париж. M.A.C. подкрепя събитието „Седмици на модата“ по света – в Атина, Копенхаген, Делхи, Сингапур, Нова Зеландия и Москва.

Това е марка гримове, създадена от гримьори за гримьори. Поради тази причина брандът уважава и почита общността на гримьорите със специално насочени към тях проекти. M.A.C. отпразнува отварянето на своя нов магазин с голямо парти, вдъхновено от празничната колекция на Heirloom Mix. Модели и танцьори се смесиха с публиката и гостите. M·A·C е създадена през 1984г. в Торонто от гримьора и фотограф Франк Тоскан и собственика на салон за красота - Франк Анджело, с цел да отговорят на нуждите на професионалните гримьори. Повече от 20 години тя не спира да отстоява способността си да смесва мода, забавление и фантазия. Успехът й се крие в иновация, оригиналност и изобретателност, които я разграничават от всяка друга козметична марка.

Днес марката, притежавана от групата компании Estée Lauder, заема челно място в света на модата, красотата и поп-културата. Смайващото умение на компанията да създава иновативни продукти и да печели нови пазари довежда до изключителен растеж – с повече от 1400 представителства в над 70 страни по целия свят днес. Продуктите са смес от забележително майсторство, богати цветове, професионални формули и специализирани умения. От червило и спирала до фон дьо тен и четки, изключителните продукти, социалните инициативи и уникалният дух на M·A·C. продължават да привличат клиенти от всяка раса, пол и възраст по цялото земно кълбо.

Няма коментари към този материал !