"Малката сестра" с над 40% пазарен дял
03.12.2008 15:45 | Видян 7359 пъти | Гласували 3

Приключи коментарната рубрика към „Биг брадър” – „Малката сестра” с водещ Венета Райкова. За договорените двадесет и две издания за възрастовата група 18-49 (таргет групата, за която бе сключен договора) предаването постигна следните резултати: според GfK Audience Research Bulgaria-GARB – 24,2% пазарен дял, а според TV Plan/TNS – 30,7% пазарен дял.
Най-висока гледаемост – над 40% пазарен дял – са постигнали първото и предпоследното издания с гости съответно - невлязлата в къщата Нели и току-що извадената от къщата Иванина в първото издание и родителите на Таня от Алтимир в предпоследното.


свързани новини
Юлияна Дончева гледа на кафе на Венета Райкова
"Малката сестра" за последно в понеделник
Венета качила само 4 кг за 6 месеца
Венета и Милен в междузвездни войни
НАЙ-НОВИ
Ивайла Бакалова прави благотворителна...
Ивайла Бакалова и нейната фондация Вяра в добрите хора...
Усмивка на Вселената в петък: Фото на...
Венера, Сатурн и Луната ще образуват ‘усмихнато лице’ в...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !