"Малката сестра" с над 40% пазарен дял
03.12.2008 15:45 | Видян 7085 пъти | Гласували 3
Приключи коментарната рубрика към „Биг брадър” – „Малката сестра” с водещ Венета Райкова. За договорените двадесет и две издания за възрастовата група 18-49 (таргет групата, за която бе сключен договора) предаването постигна следните резултати: според GfK Audience Research Bulgaria-GARB – 24,2% пазарен дял, а според TV Plan/TNS – 30,7% пазарен дял.
Най-висока гледаемост – над 40% пазарен дял – са постигнали първото и предпоследното издания с гости съответно - невлязлата в къщата Нели и току-що извадената от къщата Иванина в първото издание и родителите на Таня от Алтимир в предпоследното.
свързани новини
Юлияна Дончева гледа на кафе на Венета Райкова
"Малката сестра" за последно в понеделник
Венета качила само 4 кг за 6 месеца
Венета и Милен в междузвездни войни
НАЙ-НОВИ
Грозната Бети напуска Америка след...
Победата на изборите на Доналд Тръмп над Камала Харис ще...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !