"Малката сестра" с над 40% пазарен дял

03.12.2008 15:45 | Видян 5817 пъти | Гласували 3

Приключи коментарната рубрика към „Биг брадър” – „Малката сестра” с водещ Венета Райкова. За договорените двадесет и две издания за възрастовата група 18-49 (таргет групата, за която бе сключен договора) предаването постигна следните резултати: според GfK Audience Research Bulgaria-GARB – 24,2% пазарен дял, а според TV Plan/TNS – 30,7% пазарен дял.

Най-висока гледаемост – над 40% пазарен дял – са постигнали първото и предпоследното издания с гости съответно - невлязлата в къщата Нели и току-що извадената от къщата Иванина в първото издание и родителите на Таня от Алтимир в предпоследното.

автор: СЛАВА

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Жената на новия министър на...

Жената до новия икономически министър е по-популярна от...

Певецът Малума пуска нова линия очила

Регетон звездата Малума пуска своя линия очила съвместно...

Няма коментари към тази новина !

*}