Междузвездни модни войни в Кан
14.05.2015 07:00 | Видян 1866 пъти
Въздухът трепери! Тази вечер в Кан се сблъскват две световни модни империи.
Групата на Луи Вюитон и Диор излиза срещу тази на Гучи и Сен Лоран.
В седем вечерта на червения килим Чарлийз Терон ще разходи с опита на професионален модел по червения килим поредното зашеметяващо творение на Диор. А Салма Хайек, наричана още Госпожа Гучи, тъй като е съпруга на собственика на марката, три часа след нея ще трябва да блесне в рокля на някоя от марките на мъжа си, сред които са още - Сен Лоран, Баленсиага, Маккуин. Дребната мексиканка ще бъде подкрепяна от своя благоверен - вторият по богатство французин -Франсоа Анри Пино ( първият е собственикът на Диор -Бернар Арно, чието рекламно лице е Чарлийз).
От тази година Пино е официален спонсор на фестивала.
Причината? " Това е грандиозното дефиле в света - десет дни всички звезди разхождат луксозни стоки по червения килим. Имаме ефекта на Оскарите, умножен по десет”, заяви той в интервю. Освен това Пино е спонсор и на филма Лед и Небе, с който ще бъде закрит фестивалът.
И докато по висините си ги мерят, някои звезди си крадат фризьорките. Членът на журито Сиена Милър и Натали Портман, която е по -всички корици тук заради дебютиращия утре неин първи филм, не могат да си поделят Кейт Янг. И се надяват, че Никол Кидман няма да пристигне след миналогодишния си поровал с Принцеса Грейс, защото всъщност фризьорката си е нейна.
Организаторите също забъркаха междузвездни войни. След като дадоха един ден и час за прожекциите на Уди Алън и Натали Портман, същото се случи и с премиерите на Кейт Бланшет и Диан Крюгер. Първата играе богаташка, в която се влюбва продавачка във филма Карол, а звездата от Троя е отчаяна съпруга на олигарх, сваляна от лудия си бодигадр в Мериленд.
Тази година последната прожекция е в 0,30ч. Канският ден е 19-часов и така 12 пъти подред. Старт на всичко даде филмът на откриването Горе главата. Френската продукция разказва историята на малолетен престъпник, който попада на Катрин Деньов в ролята на негов съдия и тя помага на "чудовището" да придобие нормален човешки образ .
Днешната сензация в Кан е началото на рекламна кампания на първия по рода си филм: Мохамед – посланик на Господ. Той се прокламира с фотос на майка с дете, осветена на полутъмен фон, което е явно предизвикателство, защото силно напомня на характерна поза на Богородица. Филмът е с продължителност 171 минути, но няма да бъде показан на Кроазет. Премиерата ще бъде на световния филмов фестивал в Монреал, Канада.
Друга интрига в Кан са предварителните оплювки на филма Лудия Макс, чиято световна премиера е тук днес, ден преди да тръгне по кината в цял свят. Американските медии го наричат „по-лош дори от Бързи и Яростни 7”, „Б филм” и смятат, че нормален зрител няма да го издържи дори минута. В своя защита режисьорът Джордж Милър пък твърди, че днес сме по близо до Апокалипсиса и Средновековието, отколкото сме били при пускането на оригиналната версия с Мел Гибсън преди три десетилетия и затова филмът трябва да се види. Още за него очаквайте в утрешния брой, когато и ние ще го бъдем гледали.
Сиена Милър,братя Коен,Софи Марсо,Джейк Джиленхол са журито в Кан
Борис Ангелов
Кан
свързани новини
НАЙ-НОВИ
Майк Тайсън лепна здрав шамар на...
Ако кажем, че нещата са се разгорещили по време на...
Знаменитости платили на жертвите на...
Бившето гадже на Ким Кардашиян, Рей Джей, твърди, че...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !