Излиза музикален албум посветен на футбола
13.06.2014 14:30 | Видян 1115 пъти
Песните послужиха за вдъхновение за 11 кратки филма от известни режисьори като Spike Lee, Idris Elba, Jessy Terrero, Diego Luna, Andy Morahan, The Kolton Brothers и др., които получиха пълна творческа свобода да вдъхнат живот на песните и футболните истории. Всеки филм разказва история, вдъхновена от съответната песен, като по този начин албумът представя великата игра не само музикално, но и визуално.
„Веднага бях привлечена от „The Game”, защото се идентифицирам с неговата идея за преодоляване на предизвикателства и за намиране гласа си. Това е много важно послание и за мен е чест да си сътрудничим с Pepsi по проект, който събира в едно света на музиката, спорта и киното.” – казва Kelly Rowland – „Като артист и огромен фен на филмите и спорта, за мен това бе едно невероятно преживяване”.
В продължение на няколко седмици до 8 юли Pepsi ще представя премиерно по една песен седмично като сингъл в iTunes store http://smarturl.it/PepsiBOTBG, където може да се закупи и целият албум. Придружаващият съответната песен кратък филм може да бъде видян на същия ден на www.pepsi.com/thegame. Песните ще са достъпни и на YouTube или Vevo каналите на самите изпълнители.
Pepsi Beats of the Beautiful Game е част от интегрираната футболна кампания за 2014 на Pepsi. Албумът следва представянето на глобалния рекламен клип на марката „Now Is What You Make It”, както и творческата арт колекция „Изкуството на футбола”. Кампанията ще продължи да предлага повече изживявания за феновете през цялата година, като ги доближава до играта, която обичат.
свързани новини
Бионсе сама нарисува билетите за турнето си
Coca Cola резна Роналдиньо заради гаф
НАЙ-НОВИ
Силвестър представи Alchemista в...
Мария Силвестър представи в най-ексклузивния у нас...
Престъпление е да караш пиян и то за...
„Димо е голям пример как човек, който сбъдва мечтите си,...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !