МЕГЗ с ново риалити

02.10.2019 13:00 | Видян 1995 пъти

МЕГЗ с ново риалити

Миглена Каканашева най-после повдигна завесата за това какво ще представи на есен. Проектът се казва TopQueen. И излежда е нещо като VIP версия на най-успешното интернет риалити “Кралицата на инстаграм”, което също е нейно.

Хитрата Мегз е използвала пиниза VIP срещу BIG BROTHER и е успяла да си спечели финансиране за втори проект от Нова Телевизия.  Каканашева пусна кратко стори в инстаграм профила си, с което загатва, че нещо ново и доста по-голямо се задава.  И разбира се шушуканията по темата веднага започнаха. Изглежда Нова са останали доволни от предните проекти на МЕГЗ и този път са инвестирали доста повече в проект с популярни лица.
Тази година няма Биг Брадър и МЕГЗ видяла златна възможност в липсата на популярни лица на екран и веднага набутала своята идея.

Злите езици говорят как Каканашева шашнала продуцентите си със специално разработена стратегия, с която да съберат армия от актуални, млади интернет сензации с много последователи и по този начин да имат пълен монопол над интернет пространството.

Припомняме, че самата МЕГЗ създаде и използва същия подход в модния си бизнес години наред и се превърна в един от най-разпознаваемите модни брандове у нас. Сега дизайнерката умело продава този пакет и на телевизията.

На сторито на МЕГЗ само в снимка се виждат лицата на популярни моделки, влогърки и блогърки всяка със стотици хиляди последователи. За изумление на публиката в сторито се вижда и снимка на Нора Недкова. Плеймейтката не е от Ангелите на МЕГЗ и мнозина се учудиха какво прави там изобщо. Това, обаче, само още повече подклажда любопитството и всеки се кани да гледа и да види какви ще ги сътвори кралицата на Норландия този път.

автор: СЛАВА

Етикети:
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Рекордна година за България по брой...

България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....

35 години банани по магазините

35 години банани по магазините. 10 ноември 1989-2024.

Няма коментари към тази новина !