Световна мода на подиума на SOFIA FASHION WEEK SS 2017
23.03.2017 11:03 | Видян 2621 пъти
Втората вечер на Sofia Fashion Week пролет-лято 2017 беше посветена на световни марки и брандове с представителства в България. За първи път в рамките на седмицата на модата в София организаторите на събитието от Hotel Marinela Sofia и българската модна телевизия Code Fashion TV, са определили две вечери за представянето на световни марки и брандове – 21 и 22 март. Събитието на 21 март в зала EFE на Hotel Marinela започна с музикално изпълнение на Елена Брусарска, която беше и водеща на вечерта заедно с Александра Богданска. Откриващото дефиле беше запазено за лицата на тазгодишното издание на седмицата на модата в София – топмоделите Екатерина Краснова и Ивел Йорданов.
Ревютата откри ESCADA SPORT – за първи път с участие на сцената на Sofia Fashion Week SS 2017. През 1978 г., когато Маргарета и Волфганг Лай презентират своята първа колекция под името – ESCADA – спортна елегантност, това събитие поставя основите на нова бизнес идея, която е колкото проста, толкова и успешна – демократизация на висшата мода. С втората колекция на модния подиум ESCADA представи изискан, творчески дизайн и изключително комфортни тоалети, практични идеи, перфектно съчетани цветове и принтове, подходящи за всички сезони.
Versace Collection е втората линия на Versace, която внася дух на демократичност в кампанията за разрастване на марката към по-широко достъпни цени. С Versace Collection младите хора могат да влязат в света на Versace и да се наслаждават на положението и влиянието, присъщи само на този бранд. Той се отличава с много от качествата, които хората харесват и търсят във Versace – бизнес костюми, вечерни тоалети, но и спортни решения за всеки ден. Представител на Versace Collection за България, както и официален представител и ексклузивен партньор на ESCADA, е фирма „Унистарс”, а представителният бутик на марките се намира в PARADISE CENTER, етаж 1.
В първата от двете вечери, посветени на световни марки и брандове на подиума на Sofia Fashion Week SS бяха представени също детска мода и аксеоари. Луксозният бранд Nina Naustdal с дизайнер Нина Нощдал – носителка на много награди в Англия, представи детска couture колекция пролет/лято 2017 и ready-to-wear колекция есен/зима 2018. Италианска марка Clandestino Veneto показа част от най-новата си колекция ръчно изработени дървени очила – докоснати от природата!
TWINSET U&B (underwear and beachwear) представи линия бельо, спортни екипи и бански костюми на TWINSET. Колекциите са изключително многообразни и предназначени да отговорят на нуждите на всяка жена с комбинация от чувственост и комфорт, съблазън и удобство, спортен блясък и шик, изразени чрез закачлива цветова палитра и фини, елагантни материи. Втората колекция, която представи италианският моден бранд TWINSET SIMONA BARBIERI беше под мотото „модерен романтизъм“. Колекциите са предназначени за нежните и изискани жени със силен, решителен характер, които демонстрират своята женственост, умело комбинирайки романтични елементи като дантела, пайети и бродерии с по-разчупени детайли като деним, кожа и иновативни, технически материи.
свързани новини
НАЙ-НОВИ
Силвестър Сталоун се превръща в...
От началото на 2025 г. bTV ще зарадва зрителите с...
Новият семеен игрален филм на БНТ...
На 25 декември, сряда, от 20:30 ч. по БНТ 1 гледайте...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !