Синът на Мадона - лице на Адидас
12.09.2016 10:06 | Видян 1612 пъти
Синът на Мадона Роко Ричи стана лице на Адидас. Колекцията на Александър Уанг за "Адидас" беше показана в рамките на Нюйоркската седмица на модата.
Александър Уанг не крие, че е като обсебен от маратонките. Дизайнерът изведе вижданията си за маратонките на по-високо ниво, партнирайки си с “Адидас” за колекция облекла и обувки, която по собствените му думи скъсва с традиционните представи за артикулите на компанията, но същевременно съхранява традициите й в тази област.
Логото на “Адидас”, което се появява навсякъде в колекцията, е обърното наопаки, а маратонките са като “деконструирани”. Цялата колекция – тениски, гащета, обувки, е унисекс. Уанг я показа в края на дефилето. Мадона седеше на първия ред в очакване на първия дебют на модния подиум на нейния син.
Дизайнерът разкри предложенията си и завърши с „черешката на тортата“ - обявяване на новата колекция с Adidas Originals. Линията се казва „Originals By Alexander Wang” и доказва, че спортният стил все още има какво да покаже, особено на фона на все по-популярните колаборации между спортни марки и дизайнери.
Лимитираната колекция, показана по време на ревюто като обявяване на новината, е унисекс и съдържа общо 9 изделия, сред които тениски, якета и суитшърти, брандирани с емблематичните три чери.
НАЙ-НОВИ
Рекордна година за България по брой...
България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !