Сървайвър не оцеля след старта на VIP Brother
16.09.2014 13:31 | Видян 1266 пъти
Категоричен победител в битката за зрителско внимание – така може да се определи първият епизод на VIP Brother 2014. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова е най-гледаният ТВ канал в България в часовия интервал 20:00 – 23:22. С дял от 38.8 % от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време, Нова се оказва с почти 2 пъти по-голяма аудитория от втората телевизия в класацията – bTV (с дял от 20.9%). Разликата между двете телевизии е дори по-голяма сред младата телевизионна аудитория (на възраст 18-34 години), където Нова отчита дял от 44.1%, докато следващата телевизия привлича едва 20.7% от гледащите в този момент.
свързани новини
Майонезата разкрива мръсни тайни на Аръков
Разделиха брадърите на млади и стари
НАЙ-НОВИ
Никога не насилвай нещата. Дай...
Никога не насилвай нещата. Дай най-доброто от себе си и...
Смях: За какво да внимават водачите...
Смях: За какво да внимават водачите на дизеловите коли...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !