бТВ разби Нова
11.09.2013 13:40 | Видян 2425 пъти
Генка Шикерова и Константин Караджов отчитат по-високи резултати във всички таргет групи. Над 230 000 зрители е привлякъл сутрешният блок на bTV вчера, спрямо 193 000 от страна на конкурентното студио (All4+). Разликата е почти 40 000 зрители.
Още по-голяма е дистанцията за аудитория 18-49, гледана от рекламодателите, в която „Тази сутрин” на бТВ достига близо 36% дял спрямо 24% за „Здравей, България” по Нова. Младите зрители на възраст 18-34 също избират сутрешния блок на bTV (аудиторен дял 33,7%), докато конкурентното предаване отчита близо 28% дял. При Жени 25-54 делът на bTV е 37% спрямо 23,5% за Нова.
свързани новини
Зрителите не харесаха Ели Гигова и Любо Нейков
НАЙ-НОВИ
Силвестър представи Alchemista в...
Мария Силвестър представи в най-ексклузивния у нас...
Престъпление е да караш пиян и то за...
„Димо е голям пример как човек, който сбъдва мечтите си,...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !