Бионсе лапна 50 милиона от Пепси
11.08.2013 09:05 | Видян 2102 пъти
"Ноулс рентира добре своя имидж. Трябва да е луда, за да откаже подобна мултимилионна оферта. Но какво рекламира? Продукт, който един ден ще бъде поставен редом до цигарите по вредност. Още един бавен убиец", пише Марк Битмън в "Ню Йорк Таймс".
В същото време никой не отрича правото на изпълнителката да сключва каквито сделки иска, но лошото е, че подонбно на други звезди тя не подбира, важното е каква сума й предлагат.
Джъстин Тимбърлейк рекламира "Бъдуайзър", Алиша Кийс - смартфони, а Тейлър Суифт - диетична кока-кола. И докато една бира на ден е по-скоро полезна, а без смартфоните вече не можем, с кока-колата, диетична или не, нещата са определено различни.
Много от известните личности не консумурат продуктите, които рекламират. Например преди години, когато Майкъл Джаксън бе рекламно лице на Пепси, той бе щракнат да пие кока-кола, пишат от БГНЕС.
НАЙ-НОВИ
Истината за бебето, което чака Крисия
Певицата Крисия Тодорова, която стана едно от любимите...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !