Цвети Разложка пое екологична мисия
04.01.2011 11:00 | Видян 4023 пъти
Топмоделът Цвети Разложка, която напоследък блести на всяко луксозно ревю, се нагърби с екологична мисия – да накара хората да използват биоразградими торбички за пазаруване вместо найлонови. Цвети, която се прочу и в чужбина, като грабна титлите Лейди Свят 2009 и Сеньора Мондиал 2009, стана рекламно лице на фирма Десбо, чиито екоторбички от нетъкан текстил могат да се намерят вече в хипермаркетите.
Те са изключително удобни, защото в сгънат вид се побират в дланта и имат приятната форма на шарени плодове. В разгънат вид те побират голямо количество покупки. „Скоро екоторбичките ще заменят изцяло найлоновите. За разграждането на една найлонова торбичка са необходими между сто и четиристотин години, а за екоторбичките на Десбо - само две години”, обяснява Цвети,чиято атрактивна фигура вече краси билбордовете в Пампорово.
свързани новини
Цвети Разложка и Таня Боева избраха най-секси тяло
Цвети Разложка избира „Кралица на цветята”
НАЙ-НОВИ
Силвестър Сталоун се превръща в...
От началото на 2025 г. bTV ще зарадва зрителите с...
Новият семеен игрален филм на БНТ...
На 25 декември, сряда, от 20:30 ч. по БНТ 1 гледайте...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !