Фестивалът в Кан строи виртуален филмов пазар
20.03.2020 13:23 | Видян 1372 пъти
Някои или много хора няма да могат да посетят обичайния ни пазар, затова е важно за тях да могат да използват същите инструменти за бизнеса си
коментират от организаторите на събитието пред The Hollywood Reporter. Според плановете, филмовите компании ще получат достъп до онлайн платформа, на която да могат да гледат завършени продукции, както и промо видеа. Виртуалният пазар ще предлага още опцията и за видеоконференции. Той ще бъде достъпен до всички регулярни посетители на традиционния пазар в Кан. Присъствието онлайн пък ще е с 50 процента по-евтино.
Фестивалът в Кан е сред малкото събития, които все още продължават организацията си въпреки заплахата от коронавирус. Форумът трябва да се проведе от 12 до 23 май. Месец по-рано пък ще бъдат обявени заглавията от конкурсната програма. Според различни източници, фестът няма да вземе окончателно решение за провеждането си преди 15-и април.
Източник: Monitor
Снимка: Shutterstock
свързани новини
Филмовият фестивал в Кан рискува 32 млн евро за провеждането си
НАЙ-НОВИ
Райко Гърлич с Наградата на София на...
„Всички добри истории, както в живота, така и в киното,...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !