Праймтайм хитовете на bTV - най-предпочитани на старта на пролетния сезон
06.03.2020 15:17 | Видян 1322 пъти
„Съни бийч“ най-предпочитаното заглавие сред българските сериали за миналия месец, като двата му епизода, излъчени през февруари, привлякоха почти 1 милион зрители средно и близо 35% от аудиторията в два поредни петъка. Най-гледаният сериал за месеца беше турската сага по bTV - „Завинаги“.
MasterChef България беше изборът на зрителите в жанра кулинарни шоупрограми, като привлече средно 27% от зрителите пред ТВ екрана през февруари.
Емблематичният проект на bTV „Бригада Нов дом“ направи силно завръщане в пролетната схема с почти 1 милион зрители за първия си епизод през февруари и 34% дял от цялата аудитория. Подобно на него, уникалният социален експеримент „Смени жената“ поведе в своя часови пояс сблизо800 000 зрители и 27,6% дял миналия месец.
Първенството на bTV в новинарските емисии и актуалните предавания продължи и на старта на пролетния сезон. Информационният лидер bTV Новините в 19 часа привлече 1,020милиона зрители и почти39% дял средно през февруари.
Най-гледаните актуални предавания миналия месец бяха bTV Репортерите, „120 минути“ и „Лице в лице“.
Традиционно, „Тази сутрин“ събира най-голяма част от аудиторията сутрин - 39% дял (26,1% за „Здравей, Българя“ по NOVA), а най-гледаното предаване в сутрешните часове през уикенда е съботното издание на „Тази събота и неделя“ по bTV – 27,4% дял (22,2% за „Събуди се“ по NOVA).
свързани новини
Оперната прима Вера Гиргинова специален гост в Съни бийч
1 223 000 зрители избраха старта на Гласът на България в неделя
НАЙ-НОВИ
Рекордна година за България по брой...
България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !