Лошото момиче на модата се завърна
16.10.2019 10:10 | Видян 1234 пъти

Сега красавицата застава като рекламно лице на Giorgio Armani, за да ни представи новите предложения на модната къща в слънчевите очила на есен-зима 2019-2020.
Рекламната кампания е дело на професионалните обективи на фотографското дуо Мерт Алас и Маркус Пигот.
Водеща тенденция в моделите са забележителните овални форми с огледални стъкла, които се допълват от блестящи инкрустации от камъни в горната част на рамката.
Геометричните форми се пренасят и в стайлинга на супермодела – равен бретон и къса платинена коса ни показват, че времето и годините не значат абсолютно нищо за Кейт Мос и начина, по който изглежда.
Като допълнение към кадрите, можете да видите и специалното видео на Armani към кампанията.
Източник: tialoto
Снимка: Giorgio Armani


свързани новини
НАЙ-НОВИ
Фаворитите Ивайло и Мартин излизат в...
Двамата големи съперници и фаворити за победата в...
Документалният сериал Ружа Игнатова:...
На 22 май (четвъртък) ексклузивно за българския ефир bTV...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !