Дейвид Лашапел засне уникален календар

11.10.2019 15:23 | Видян 2935 пъти

Дейвид Лашапел засне уникален календар

Календарът за 2020 г. отразява фокуса на Lavazza върху въпросите, касаещи устойчивостта и бъдещето на планетата. В него красотата се разглежда през поетична призма и се цели да преоткрие връзката с околната среда.

Мисията на компанията започва с първия календар от трилогията „Earth Defenders“ („Защитниците на Земята“) през 2015, създадена от Стив МакКъри, Джоу Лоурънс и Денис Рувре. Те представиха велики фотографии, чиято човечност и съпричастност им позволиха да изобразят по незабравим начин лицата на хората, които защитават земята си всеки ден.

Търсенето на положителни истории, способни да илюстрират нестабилна, но в същото време заредена с мощна жизнена енергия екосистема, продължи с Платон, който през 2018 г. посвети проект “2030: What are you doing?” (2030: Какво правиш?) на 17-те цели за насърчаване на устойчивото развитие, набелязани от ООН. 2019 пък беше годината на Ами Витале, бивш фотограф за National Geographic и един от най-ценените съвременни фоторепортери. Нейният календар документира шест арт проекта насочени към природата в Тайланд, Мароко, Швейцария, Колумбия, Кения и Белгия.

Снимките на тазгодишния фотограф Дейвид Лашапел са заснети в Хаваите, където артистът живее няколко години в екологично устойчива ферма. Точно там той събужда интереса си към пейзажната фотография и се фокусира върху околната среда. Визия, която напълно пасва на тази на Lavazza и която приканва всички ни да гледаме на Земята като на място, за което да се грижим и пазим, като същевременно защитаваме нейната красота.  В сърцето на тазгодишните фотографии на световноизвестния Дейвид Лашапел се крие поезията. Тя е изцяло разгърната в новия календар на Lavazza за 2020 г.. Майсторът зад обектива оставя своя подпис върху един уникален експеримент с арт фотографията.

Той поставя нова глава в историята на календара, който от 1993 г. представлява идентичността на една от най-обичаните марки в света. Сътрудничеството между италианската компанията и американския фотограф се реализира за трети път. Взаимната им работа предоставя на Лашапел сцена, на която да разкаже история чрез снимки разкриващи красотата на Природата. Той работи под арт ръководството на рекламна агенция Armando Testa. В миналото Дейвид се учи от Анди Уорхол и това му позволява да разкрие блясъка на 90-те, както и бурно нарастващия култ към знаменитостите през същия период.

продължи >>

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Правя милиони благодарение на жена...

Конър Макгрегър говори за жена си Дий Девлин: "Бяхме...

Новият водороден двигател на Alpine...

Alpine разширява границите на устойчивите...

Няма коментари към тази новина !