Cannes Lions със страхотен успех на програмата си SEE IT BE IT в България
05.11.2018 14:27 | Видян 952 пъти
Темата на събитието бе Game Changers, а лектори в него бяха вдъхнояващи специалисти в областта от световен мащаб.
Българската публика имаше шанса да се срещне с Кара Койл, творчески директор в Ogilvy Ню Йорк, Шанън Кроу, копирайтър на свободна практика, която през 2018 г. е обявена за една от 10-те най-добри в професията в света, Шарлът Бъфлър и Х.П. Албрехт от Lürzer’s Archive, Дебора Васкес, главен творчески копирайтър в Lew’Lara/TBWA Бразилия, Хана Джонсън - experience director в Demodern, както и други топ имена.
Сред българските лектори бяха Красимира Хаджииванова от Майко Мила, Оля Антонова от Трастена, Ружа Загорска (CEO, Site Media) и професионалният коуч Владимир Борачев.
Темите, заложени в лекторската програма, бяха необходимостта от различни гледни точки, успешното съвместяване на личен живот с кариера, професионалното развитие и личния опит на жените в комуникационните индустрии.
Събитието бе посетено от над 400 специалисти в рекламата, маркетинга и водещи ПР експерти.
свързани новини
Звезден спектакъл и бални танци в Хотел Маринела
Пулев в градината на хотел Маринела след победата срещу Фюри
НАЙ-НОВИ
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !