The Weeknd и G-Eazy прекратиха партньорствата си с H&M

12.01.2018 15:41 | Видян 2190 пъти

The Weeknd и G-Eazy прекратиха партньорствата си с H&M

Вчера към шведския моден гигант H&M връхлетяха яростни коментари след като брандът качи снимка на детски суичър в сайта си. На дрехата се четяха думите "Най-готината маймуна в джунглата".

Суичърът и изображението, разбира се, бяха посрещнати с неодобрение.

В допълнение към масата негативни публикации в социалните медии срещу H&M, включително постове от Леброн Джеймс и Диди, H&M загуби и най-големите си партньори - The Weeknd и G-Eazy.

"Събудих се тази сутрин шокиран и смутен от тази снимка. Дълбоко съм обиден и няма да работя с H&M повече ...", коментира The Weeknd в Twitter споделяйки снимката на чернокожото дете в дрехата със скандалния надпис.

От своя страна рапърът G-Eazy пусна друг прочит на детската дреха и добави в описанието:

"През последните месеци бях наистина развълнуван да започна предстоящата си линия и сътрудничество с H&M ... За съжаление, след като видях обезпокоителното изображение вчера, вълнението ми над нашата глобална кампания бързо се изпари и аз реших, че пратньорството ни трябва да приключи.

Независимо дали става дума за очевидно недоглеждане или не, наистина е тъжно и тревожно, че през 2018 г. нещо толкова расистко и културно сензитивно може да мине незабелязано от толкова много стилисти, фотографи, творчески и маркетингови екипи и да се счита за приемливо. Не мога да позволя моето име и марка да бъдат свързани с тази компания. Надявам се, че тази ситуация ще послужи като пробуждане което H&M и други компании трябва да постигнат и да станат расово и културно осъзнати."

ELLE

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Силвестър представи Alchemista в...

Мария Силвестър представи в най-ексклузивния у нас...

Престъпление е да караш пиян и то за...

„Димо е голям пример как човек, който сбъдва мечтите си,...

Няма коментари към тази новина !