Наталия Гуркова стана рекламно лице на нов бранд

19.12.2017 15:44 | Видян 2404 пъти

Наталия Гуркова стана рекламно лице на нов бранд

Даниела Тодорова е моден и спортен дизайнер, фитнес шампион и носителка на 27 корони в конкурси за красота. Като бивша състезателка по спортна гимнастика и акробатика, фитнес състезател и модел, спортувайки активно през почти целия си живот, тя започва да търси решение на проблема с избора на перфектното за нея спортно облекло. Желанието и е да отговаря на високите и изисквания, както за изключително качество, функционалност и комфорт, така и за уникален дизайн и неповторимост. Тъй като никъде не открива всички нейни изисквания на едно място, решава да създаде свой бранд, който да притежава всички качества, за да може да спечели първо самата нея като клиент.

Така през 2015г се ражда CODE FIT®, създаден като един проект, чиято единствена цел е да създава уникален дизайн, безупречна визия и максимален комфорт за една перфектна тренировка.

С този проект рискува много - труд средства, емоции, време. Но възхитените отзиви, благодарствените съобщения и щастливите усмивки по лицата на клиентите и я карат да вярва, че си заслужава! Всичко това дължи на своя безпрекословен CODE FIT® винаги да Ви предлага най-високо качество на изработка на моделите. Никога да не прави компромис с материалите, които използва, дори да е за сметка на печалбите.

Прототип на всеки един продукт първо тества самата тя при своите тренировки и само ако е абсолютно удовлетворена от него, едва тогава го пуска в производство.

Колекциите, които разработва са лимитирани, защото държи на уникалността на всеки един човек. Предлага нови модели достатъчно често, за да поддържа нестихващ интереса на последователите си. За моделите си използва изключително и само техно- материи от водещи италиански и испански производители, утвърдени в производството на платове за спорт. Ултра меки, дишащи, антипилингови, стягащи, бързосъхнещи, те осигуряват пълна функционалност и комфорт за всеки един спортуващ. Тъй като опазването на околната среда е сред нейните основни приоритети, използва Eco LYCRA® и рециклиран полиестер за повечето от моделите си. Колекциите и се отличават с перфектна линия, максимален комфорт и запомнящи се дизайни.

За краткото време, откакто спортната и линия е на пазара, успява да се наложи като безспорен фаворит в спортните среди и предпочитана марка сред спортуващите в над 15 Европейски страни. Само две години след стартирането си CODE FIT® се превръща в любимо име на хиляди спортуващи в Австрия, Белгия, Дания, Холандия, Германия, Испания, Италия, Гърция, Румъния, Македония, Швейцария, Англия, Норвегия, Финландия, Швеция, САЩ и много други страни. С безупречния си качествен контрол и уникалност на дизайните си успява да очарова свикналите на високо качество европейци и те се влюбват в нейните модели!

През лятото на 2017г Даниела Тодорова получава най- високото признание за творчеството си, като става първият български дизайнер, получил официална покана да представи България с CODE FIT® на Световната седмица на модата в Париж през 2018г.

Няколко месеца по- късно отново провокира модните среди, създавайки луксозния моден бранд AMARI.

„Винаги съм се стремяла да следвам един основен принцип в живота си: Най- доброто или нищо! Вярвам, че упехът е неизбежен, когато твориш с любов, даваш максимума от себе си и работиш с най- добрите професионалисти във всяка една област. С първата колекция BLACK CAVIAR за новия ми моден бранд AMARI ®️ отново се постарах всичко да е на изключително високо ниво. От характерните за стила ми елегантни силуети и женствени линии, до атрактивните дизайнерски принтове и безупречната изработка на моделите. Финален щрих към класната AMARI  визия добавят изящните ръчно изработени бижута, създадени специално за всеки един от моделите ми.

Не случайно избрах за лице на AMARI  признатата за Мис България на всички времена, невероятната Наталия Гуркова- Михалевич. Жена с излъчване на кралица! Символ на класа, стил и изисканост! Не само блестящ модел, но и изключителна личност, която вдъхна живот на първата ми колекция BLACK CAVIAR и я представи по забележителен начин.

Вярвам, че модният ми бранд ще последва успеха на CODE FIT® и ще се превърне в новата любима марка на всички изискани дами, не само в  България, но и в световен мащаб!“


автор: СЛАВА

Етикети:
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Рекордна година за България по брой...

България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....

35 години банани по магазините

35 години банани по магазините. 10 ноември 1989-2024.

Няма коментари към тази новина !