красота
Вести old
Орлин Павлов празнува ЧРД на AVON
Козметичният гигант отбеляза 15 години на българския пазар. Компанията посрещна своите дългогодишни партньори и приятели с много стил и красота в новия си модерен офис. Домакините Елизавета Коробченко, управляващ директор за България, Албания, Македония, Сърбия и Черна гора, и Валентина Бешевишка, маркетинг мениджър за регион Балкани, използваха възможността да поздравят своите партньори и да изкажат благодарност за подкрепата и невероятните постижения.
Сред специалните гости на събитието бяха част от известните личности, подкрепящи различни проекти на козметичната компания през годините – Теодора Духовникова, Деси Добрева, Ники Кънчев, Вики Терзийска, Биляна Петринска, както разбира се и Орлин Павлов, дългогодишен посланик на кампанията „От любов към живота“ и лице на марката за 2014г.
За 15 години на българския пазар AVON се утвърди като една от водещите козметични компании у нас. Тя се радва на стабилни финансови резултати и водещи позиции сред конкурентите. По данни на Nielsen и Euromonitor за 2013 г. Компанията заема първо място по продажба на аромати и второ – на декоративна козметика. Успехът на козметичната компания се дължи на усърдна работа, продуктови иновации, развиване на пазара за директни продажби, както и на локализирано портфолио. „Като компания със стабилни резултати социалната отговорност е ключова за AVON.
Гордеем се с признанието, което получаваме за приноса си за социалните каузи, които подкрепяме години наред”, сподели Елизавета Коробченко. От стартирането на благотворителните инициативи „От любов към живота – срещу рака на гърдата” и „Говори открито срещу домашното насилие” до момента са дарени над 1 300 000 лв. С помощта на тези средства са осигурени близо 30 000 безплатни прегледа и специализирана апаратура за превенция и диагностика на рак на гърдата на онкологични заведения из цялата страна. През изминалата година с финансовото съдействие на AVON повече от 1000 жертви на домашно насилие са получили безплатна психологическа и юридическа помощ. Днес компанията в България гордо може да заяви своите позиции на утвърдена и обичана марка, която 15 години се грижи за красотата на българката.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към този материал !