красота
Вести
Хомеопатията влиза в персонализираната козметика
Световният лидер в областта на хомеопатията Boiron обяви, че придобива мажоритарния дял в ABBI - иновативна френска компания, която създава персонализирани козметични продукти от натурални съставки като използва изкуствен интелект, който анализира снимка изпратена от клиента.„Изключително сме впечатлени от технологията, точността и скоростта на диагнозата. Както ние в хомеопатията вярваме, че всеки човек е уникален и изисква персонализирана грижа, която е възможно най-екологична и естествена, така и ABBI напълно споделят тези наши разбирания.”, коментира Валери Лорен-Поансо, генерален мениджър на Boiron. Джоана и Фредерик Иферган създават ABBI през 2017 година и след повече от 3 години изследвания и разработки, патентоват своята технология. Така те стават единствената компания във Франция, която произвежда персонализирана козметична грижа, използваща изкуствен интелект и базирана на селфи. Една снимка е достатъчна, за да може човек само за няколко секунди да получи персонализирана диагноза на кожата си и активните козметични съставки, които са най-подходящи за неговите нужди. В компанията са разработени повече от 40 000 възможни комбинации за всякакъв тип кожа и клиентът получава неговата персонализирана козметика в рамките на 48 часа. Подобно на хомеопатията, козметичните им продукти съдържат над 95% натурални съставки. Тази индивидуализирана козметика може да се използва за всички типове и цветове кожа, от най-младата до най-зрялата, при мъже и жени. Адаптирана спрямо нуждите на всеки човек, тя може да се справят с проблеми като бръчки, чувствителност, блясък и петна. И тъй като кожата е най-големият орган на човешкото тяло, за основателите на компанията грижата за кожата е грижа за здравето. Информация за хомеопатията и нейната ефективност може да намерите на сайтът: za-homeopatiata.bg.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към този материал !