Ким Кардашян създаде Shazam за дрехи

14.11.2017 12:40 | Видян 1089 пъти

Ким Кардашян създаде Shazam за дрехи

Приложението разпознава цената на всеки предемет в снимките в Instagram
Ким Кардашян създаде Shazam за дрехи.

На 7ми ноември в AppStore се появи Craze Screenshop - аналог на Shazam, но за марки за облекла.

Услугата работи по следния начин: правите скриншот от Инстаграма, на който и да е потребител, качвате снимката в Craze Screenshop и получавате пълен анализ на нещата в картината - с имената на марките, цени и сайтовете.

WWD съобщи, че творческият съветник на Craze Screenshop е Ким Кардашян. Идеята за прилпжението принадлежи на Моли Харвиц - създателката на ScreenShop.

Моли се е запознала с Ким покрай звездният бижутер Лорейн Шварц, собственик на марката Lorraine Schwartz Jewelry. "Моли сподели идеите си с Ким на много ранен етап. Ким веднага видя потенциала и започна да дава съвети - какво и как трябва да се промени, за да може и тя да използва приложението и за да бъде приложението полезно за потребителите", сподели Лорейн.

"Ким наистина хареса идеята и с радост участва в разработката", коментира Моли Харвиц.

Източник: elle.bg
Снимка: Getty

автор: СЛАВА

Етикети:
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Силвестър представи Alchemista в...

Мария Силвестър представи в най-ексклузивния у нас...

Престъпление е да караш пиян и то за...

„Димо е голям пример как човек, който сбъдва мечтите си,...

Няма коментари към тази новина !