ДНК кръщава 1000 български бебета едновременно
06.10.2017 11:08 | Видян 1447 пъти
Нa 22 октомври 2017г. в големите православни храмове на 10 български града, сред които София, Пловдив, Варна и Бургас, ще се проведе най-мащабното Свето кръщение на новородени деца в съвременната история на България – Националното кръщене. Началният час на събитието в София е 10:00 часа. В останалите градове то започва в 11:00 часа. Инициативата е под патронажа на Патриарх Неофит и Българската православна църква, които освобождават участниците в кръщенето от задължителната такса за ритуала и даряват безвъзмездно кръщелните свидетелства.
Родителите-участници могат да избират за кръстници освен свои близки, и популярните лица на събитието, сред които Владо Николов, Хилда Казасян, Славена Вътова, Александър Сано, Мария Гроздева и много други обществено значими личности. Националното кръщене бележи финала на кампанията за насърчаване на раждаемостта, в рамките на която за всяка споделена бременност ДНК осигурява минимум 1 лев на фондация „Искам бебе" в помощ на двойките с репродуктивни проблеми.
За по-малко от девет месеца, „Направи го за България” постигна забележителни резултати. В кампанията се включиха повече от 1200 семейства с новородените си деца. Много от тях са на българи в чужбина, трети и четвърти деца в семейството, близнаци и дори тризнаци. Проведеното допитване сред майките разкри нуждата от належащи промени в средата и трудовото законодателство, и в най-скоро време предложенията на ДНК ще бъдат предадени на законодателната и изпълнителна власт.
„Създадохме „Направи го за България”, за да не сме последните, които ще загасят осветлението“, коментира кампанията за радио ВВС Андрей Арнаудов, председател и основател на ДНК. Британската медия отрази инициативата в документалната си програма за демографската криза в България, което даде международен отзвук на каузата.
„Вярваме, че за да има дейността ни положителен и дълготраен ефект, тя трябва да бъде устойчива във времето. Затова вече готвим и второто издание на кампанията: „Направи го за България - 2“ - за деца, заченати 2017-а година.”, разкри още той.
Традиционното сребърно кръстче – символ на вярата, подаряват г-жа Н. Беширова и SSG Jewlery. Към каузата за повече деца в България, се присъединиха „Пуфис“ и „Тео Бебе“, които са подготвили специална изненада за всяко бебе, участник в кампанията”.
Медийни партньори на кампанията „Направи го за България“ са „БТВ Медиа Груп“, „БТВ Радио Груп“, вестник „24 Часа“ и списание „9 месеца“.
Родителите-участници могат да избират за кръстници освен свои близки, и популярните лица на събитието, сред които Владо Николов, Хилда Казасян, Славена Вътова, Александър Сано, Мария Гроздева и много други обществено значими личности. Националното кръщене бележи финала на кампанията за насърчаване на раждаемостта, в рамките на която за всяка споделена бременност ДНК осигурява минимум 1 лев на фондация „Искам бебе" в помощ на двойките с репродуктивни проблеми.
За по-малко от девет месеца, „Направи го за България” постигна забележителни резултати. В кампанията се включиха повече от 1200 семейства с новородените си деца. Много от тях са на българи в чужбина, трети и четвърти деца в семейството, близнаци и дори тризнаци. Проведеното допитване сред майките разкри нуждата от належащи промени в средата и трудовото законодателство, и в най-скоро време предложенията на ДНК ще бъдат предадени на законодателната и изпълнителна власт.
„Създадохме „Направи го за България”, за да не сме последните, които ще загасят осветлението“, коментира кампанията за радио ВВС Андрей Арнаудов, председател и основател на ДНК. Британската медия отрази инициативата в документалната си програма за демографската криза в България, което даде международен отзвук на каузата.
„Вярваме, че за да има дейността ни положителен и дълготраен ефект, тя трябва да бъде устойчива във времето. Затова вече готвим и второто издание на кампанията: „Направи го за България - 2“ - за деца, заченати 2017-а година.”, разкри още той.
Традиционното сребърно кръстче – символ на вярата, подаряват г-жа Н. Беширова и SSG Jewlery. Към каузата за повече деца в България, се присъединиха „Пуфис“ и „Тео Бебе“, които са подготвили специална изненада за всяко бебе, участник в кампанията”.
Медийни партньори на кампанията „Направи го за България“ са „БТВ Медиа Груп“, „БТВ Радио Груп“, вестник „24 Часа“ и списание „9 месеца“.
Етикети: ДНК
Добави в:
svejo.net
facebook.com
свързани новини
Спектакълът HYSTER с премиера в ДНК
НАЙ-НОВИ
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !