Алиша Кийс стана лице на кампания за борба с рака

29.09.2017 14:46 | Видян 1939 пъти

Алиша Кийс стана лице на кампания за борба с рака

Дизайнерът Стела Маккартни покани приятелката си, певицата Алиша Кийс, да участва в благотворителна рекламна кампания за повишаване на осведомеността за рака на гърдата.

Това не е просто разговор между приятелки. Кийс е знаменитост, а афро-американските жени, според статистиката, са най-често диагностицирани с рак на гърдата. Смъртността на афро-американските жени от рака на гърдата е с 42% по-висока от тази на белите жени.

Стела Маккартни също не е безразлична, "Причината за високата смъртност е, че жените нямат възможност да научат и да диагностицират болестта на ранен етап и да получат нужното лечение. Това ме насърчи да говоря с Алиша. Попитах я дали ще иска да го обсъди публично."

Като част от кампанията Маккартни въведе сутиена Ophelia Whistling и бански костюм в модерен розов цвят. Цената на сутиена е 125 долара, а цената на банскя е 155 долара.

Приходите от продажбите ще отидат в подкрепа на диагностичния център в Харлем, родния регион на Алиша Кийс.

Източник: elle.bg

Снимка:  Stella McCartney

автор: СЛАВА

Етикети:
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Силвестър представи Alchemista в...

Мария Силвестър представи в най-ексклузивния у нас...

Престъпление е да караш пиян и то за...

„Димо е голям пример как човек, който сбъдва мечтите си,...

Няма коментари към тази новина !