MediaMixx се мести в Солун

18.04.2016 13:44 | Видян 1257 пъти

MediaMixx се мести в Солун

На световния ден на космонавтиката в популярния бар „Спутник“ бе даден стартът на фестивала MediaMixx 2016 г.  И този път организаторите не изневериха на себе си и представиха пред медиите новите моменти в програмата на вълнуващо парти. Гостите бяха посрещнати със символичен подарък – специалната MediaMixx чаша за узо, препратка към новата локация на фестивала – Солун (2-4 юни). „Нашите Златни чадъри се чувстват като у дома си при прочутите солунски чадъри“, разказа Георги Кузмов, генерален секретар на MediaMixx 2016. „Новото място е символично и по друга прична, то бележи първата стъпка от „пътуването“ на фестивала из държавите от Югоизточна Европа. Тази година очакваме да посрещнем над 1000 гости от всички страни от региона и сме се постарали международното да не е само в локацията и в участниците, но и в екипа, който стои зад фестивала“, допълни той. „Президент на MediaMixx тази година е французинът Стефан Делайе (Председател на Френско-българска търговска и индустриална камара), директор на PRIMETIME GOLDEN UMBRELLA AWARD е сърбинът Марко Новакович, а директор на фестивала за най-креативна употреба на медии в рекламни кампании е Милтън Пападакис, един от най-големите авторитети на медийния бизнес в Гърция.“ Кузмов уточни също, че възможността за ранна регистрация „early bird” е активна до 1 май 2016 г. За 21 години MediaMixx безапелационно затвърди позицията си като водещото събитие в света на медиите у нас. “Преди 10 години отново имах честта да бъда Президент на фестивала и тогава имахме огромен успех“, сподели Стефан Делайе. „Фестивалът израства с годините и вече назря моментът за неговата международна изява. Вярвам, че MediaMixx успешно ще се позиционира като водещата платформа за среща и обмяна на опит на професионалистите от медийния бранш в целия регион. Щастлив съм, че отново ми бе предложена възможността да бъда Президент на фестивала, и то в този ключов за него момент.“ Той допълни също, че един от важните акценти по време на конференцията ще бъде бежанската криза, тема която е особено наболяла по света и най-вече в този регион.Асен Григоров, директор на Digital Media Conference, представи конферентната част, като сподели, че ключовата дума тази година е сливане („fusion“) – интеграцията на традиционните медии и новите медии. „Онлайн вестници, уеб базирани радиа, видео съдържание в интернет, всичко това е част от една тенденция, която ще обсъждаме в различни панели от конференцията. Един от панелите сме нарекли „Тигрите на 20-ти век в джунглата на 21-ви век“, защото ще говорим за радиото и вестника, имат ли те място и къде е то в модерния свят.“ Г-н Григоров обеща още много интересни теми и панели, водени от признати лектори в бранша от целия свят. По време на събитието бе обявена и още една новина – в рамките на конференцията тази година за първи път ще се проведе E-Sport Gaming Championship с партньорството на ESL. Посетителите на MediaMixx ще могат да наблюдават на живо зрелищна онлайн „битка“ между професионални геймъри. Организаторите обещаха на гостите едно незабравимо преживяване на MediaMixx в Солун и призоваха участниците да подготвят своите кампании за участие в конкурсите, защото тази година конкуренцията ще е все така ожесточена и на международно ниво.

автор: СЛАВА

Етикети: , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Рекордна година за България по брой...

България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....

35 години банани по магазините

35 години банани по магазините. 10 ноември 1989-2024.

Няма коментари към тази новина !