Забраниха реклама на Гучи заради слаби модели
11.04.2016 16:50 | Видян 1612 пъти | Гласували 1
Не за първи път рекламни кампании на водещи модни компании биват забранени заради твърде слаби модели. Този път Британският съвет по рекламните стандарти разкритикува марката Гучи и забрани реклама на колекцията Resort 2016. Представител на съвета коментирал снимки с факта, че талиите им са много тънки, а изражението на лицето е мрачно и подхожда на призрак.
Ръководството на Гучи не се съгласи с обвиненията и счита, че подобно мнение е твърде субективно. Представители на марката заявили, че лицата на моделите подчертават естествената красота и не акцентират върху слабата фигура, а самата реклама е създадена за „възрастната аудитория“ и не оказва негативно влияние на младото поколение.
Също така оттам уверяват, че в снимките са взели участие не толкова слаби модели, колкото с „тънка конструкция“. Тези доводи все пак не убедили Британският съвет по рекламните стандарти и те забранили кампанията.
През лятото на 2015 г. Съветът по рекламните стандарти счете за неуместна рекламната кампания на друга голяма модна марка – Saint Laurent, заради крехките фигури на техните модели.
източник: tialoto
НАЙ-НОВИ
Рекордна година за България по брой...
България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !