Звездните стажанти превземат телешопинга
06.04.2016 09:02 | Видян 1195 пъти

Телепазарният прозорец е една от най-трудните форми на търговия, защото по едно и също време се осъществява директна продажба и реклама на продукта. Такава е задачата на Звездните стажанти тази седмица. Двата отбора имат право да си избират кой продукт от каталога на клиента да продават и след като се запознаят с неговите специфики да изградят стратегията на продажби и да я реализират по най-добрия възможен начин. Много въпроси ще предизвикат остри разногласия между стажантите по време на стратегическото планиране на задачата, а двамата проджект мениджъри ще срещнат сериозни трудности в овладяването на емоциите в отборите си. Най-големите изненади обаче ще дойдат с влизането на отборите в студиото на На кафе за генерална репетиция.


свързани новини
НАЙ-НОВИ
Сериалът на NOVA Майките тръгва в...
След като беше представен в тазгодишното издание на...
Ето кои световни лидери харесват...
Повече българи вярват на Путин и Тръмп, отколкото на...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !