Миро остава в Пловдив завинаги
15.09.2015 17:25 | Видян 2446 пъти
„Партньорството с Christian of Roma Group за мен е истинска радост.” – споделя Миро дни преди старта на турнето си и допълва: „Продуктите Sexy Hair се превърнаха в мои любими и неизменни спътници. Те напълно удовлетворяват изискванията ми за качество. Любимите ми продукти са Hard Up гел - най-твърдият гел в света и Play Dirty – суха унисекс вакса с характерния аромат на Sexy Hair.”
Арт директорът на Sexy Hair Скот Фос пристигна от Лос Анжелис за среща с представителите на Christian Of Roma Group и се наслади на великолепното изпълнение на певеца с ангелски глас. Той бе придружен от Данило Чикарели – директор продажби на Sexy Hair за Европа и Азия. Фос и Чикарели планираха пътуванията и ангажиментите си така, че да присъстват на заключителния концерт от турнето на Миро. Любопитството на две от най-важните фигури в света на Sexy Hair е предизвикано от личността на българския изпълнител, както и от факта, че той е първото рекламно лице на марката в България.
Christian Of Roma Group избра да представи Sexy Hair по нестандартен начин, като подкрепи лятното турне на Миро. Едновременно с имиджовото послание, сценичния брандинг, брандирането на билетите и масирания ПР, които специалистите от Christian Of Roma Group предприеха, по време на музикалните събития в Бургас, Варна, Русе и Пловдив, представители на публиката имаха възможността да получат и награди. Специална томбола определи отделни късметлии. Над 200 човека от България вече притежават изключителните продукти за коса, чието основно рекламно лице за цял свят е иконата на сексапила – Мерилин Монро.
Sexy Hair е американски бранд, създаден от иноватора в света на косите Майкъл О`Рурк. „Всяка жена иска да е секси, ние просто го сложихме в бутилка” – споделя философията си О`Рурк. Бетси Джонсън, Джесика Алба и Кристина Агилера са само част от звездите, които доверяват стила, здравето и обема в косите си на марката, разпространявана в над 45 държави.
От юли месец, 2015 година България е част от голямото семейство иновативни продукти, обогатени с природни продукти като мед, киноа и жито. „Две неща могат да съживят или разрушат визията ни – обувките и косата.”- твърди Миро, а ние вярваме, че здравата коса, третирана с продуктите Sexy Hair е наистина секси.
Вдъхновен от успеха на на летния си гастрол, авторът на „Ангел си ти” е твърдо решен да запише проект в стил 50-те, 60-те и 70-те години, защото „като цяло пищността на тези периоди продължава да диктува модата в целия свят. Фактът, че международното лице на марката Sexy Hair Мерилин Монро вълнува поколения наред мъже и жени е показателен за необходимостта от възвишен образ, който да окрилява.” Още снимки може да видите в нашата галерия!
свързани новини
80-годишна взе приз за най-екстремна българка на наградите Respect
Откриват Киномания в Париж и София
НАЙ-НОВИ
Усик отново подчини Фюри и вече няма...
Олександър Усик постигна втора последователна победа над...
Брок Леснар поздравява младо борче,...
Брок Леснар поздравява младо борче, което току-що е...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !