Мадона използвала трагедията в Париж да рекламира албума си

12.01.2015 12:38 | Видян 1504 пъти

Мадона използвала трагедията в Париж да рекламира албума си

 Мадона е обвинена, че използва трагедията с френския седмичник "Шарли ебдо" за рекламиране на новия си албум Rebel heart, съобщи в."Ню Йорк пост".

Певицата е пуснала в Инстаграм "Je Suis Charlie", като е добавила хаштаг с името на новия си албум.

"Настъпиха много страшни времена. Невежеството поражда нетърпимост и страх. Ние можем да се борим с тъмнината само със светлина. Ние всички сме Шарли! #revolutionoflove #rebelheart" - пише Мадона.

Тя е качила и снимка на протестиращите в Париж, заявявайки, че е необходимо да се уважават всички религии, но също така трябва да се уважава и човешкият живот.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Рекордна година за България по брой...

България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....

35 години банани по магазините

35 години банани по магазините. 10 ноември 1989-2024.

Няма коментари към тази новина !