Защо създателят на Victoria’s Secret посегна на живота си?
12.12.2014 14:44 | Видян 3548 пъти
И все пак разходката му до магазина не е съвсем напразна. В него се заражда идеята да създаде моден бранд за бельо, който да позволява на мъжете да могат лесно и комфортно да пазаруват за половинките си с разнообразно бельо. Той решава да кръсти своята модна марка Victoria’s Secret.
Лейбълът се ражда през 1997 г. Името му не е никак случайно. Виктория идва от Викторианската ера – асоциация, която да буди респект и доверие в потенциалните и по-консервативни за времето си клиенти. Той иска магазинът му да бъде място, в което сексапилът и сексуалността не трябва да бъдат пазени в тайна, а пазаруването на бельо да бъде нещо забавно.
Още първата година след започването на бизнеса, очакванията на Рой са надминати и той реализира печалби в рамките на половин милион долара. През следващите няколко години брандът заема сериозна позиция на пазара и реализира продажби, възлизащи на 4 млн. долара годишно. Това обаче не е достатъчно и марката е на ръба на банкрут. Рой се опитва да намери причината, но не успява. През 1982 г. прага на магазина му прекрачва бизнесменът Лесли Уекснър, който веднага открива какво липсва на марката.
свързани новини
Най-горещите ангели на Victoria’s Secret се пенсионират
Ангелчето на Victoria’s Secret Кандис Суейнпол най - сексапилна жена за 2014
НАЙ-НОВИ
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !