Младите "бягат"от Фейсбук!
17.01.2014 13:45 | Видян 1488 пъти
Рекламодателите ценят младата аудитория, тъй като нейните вкусове и предпочитания по-лесно могат да бъдат моделирани, така че тези данни могат значително да се отразят на рекламните тарифи на Facebook. От друга страна рекламата в най-голямата социална мрежа не е свързана само с масовото достигане до млади потребители.
Едно от големите предимства на Facebook е, че притежава толкова много информация за потребителите си, че може по-ефективно да прицелва рекламите. Ако компанията докаже, че е способна да намира най-добрата публика за даден продукт, то тя може и да не се тревожи за отлива на млади хора.
свързани новини
Фейсбук ще събира новини от водещи издания?
„София Филм Фест” запознава младите с Де Ниро и Пфайфър
НАЙ-НОВИ
Никога не насилвай нещата. Дай...
Никога не насилвай нещата. Дай най-доброто от себе си и...
Смях: За какво да внимават водачите...
Смях: За какво да внимават водачите на дизеловите коли...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !