Бекъм струва милиард като марка

04.06.2013 12:30 | Видян 1726 пъти

Бекъм струва милиард като марка

Дейвид Бекъм за малко не попадна в КЛАСАЦИЯТА на най-големите и най-скъпите марки в света на Файненшъл Таймс, публикувана тези дни. Там на стотна позиция се нарежда небезизвестната немска автомобилна фирма Фолксваген, научи Супер 19'.

500 милиона евро или 1 милиард лева е стойността, оценена от международните агенции, която струва продуктът Дейвид Бекъм. При това, стойността му не пада, след като преди броени дни 38-годишният англичанин се сбогува със спорта, който го направи световна знаменитост – футбола.
През последния сезон той дори не получаваше заплата от френския клуб Пари Сен Жермен, където поигра на финала на славната си кариера. Бекъм изгря в родния си Манчестър Юнайтед и беше суперзвездата на тима при неговия апогей. Красавецът премина и през не по-малко знаменития испански гранд Реал Мадрид. След заника си

изкара някой и друг милион и за да понаучи


янките на великата игра с екипа на американския отбор Лос Анджелис Галакси. На финала се оказа в най-големия парижки клуб, понеже Левски и Лудогорец не се сетиха първи да го поканят, шегуват се родните футболни зевзеци.
Още с брака си с Виктория от Спайлс Гърлс преди 15 години Дейвид се превърна в шоузвезда. Но за разлика от други футболисти не просто заработи много пари от това, а и бе канонизиран за икона.
Бекъмови станаха модел за подражание в цял свят. Зарочнаха да пускат серии парфюми, бельо и всякакви други продукти, включително и за марки от ранга на Армани. Така те започнаха да изкарват

повече пари в извънработно време, отколкото от професиите си

Последният хит на Дейвид беше създаването на негова обща марка с многомилиардния шведски гигант H&M. Тя върви втора година и се разширява.
Задълбочаването на това сътрудничество е едно от предположенията за бъдещо занимание на футболиста след напускането от зеления терен.
Ванеса Фридман, прочутата модна редакторка на Файненшъл Таймс обаче е на друго мнение. При цялата си изисканост и при цялата тежст на вестника, в който пише, тя посвети специален коментар на Бекъм: „В модата всичко е въпрос на брандинг, а Бекъм има бранд, при това съвсем сериозно и твърде високо оценен. Ако Виктория няма да му се разсърди, понеже ще засенчи нейната собствена модна къща, за него е най-добре да инвестира в създаването на своя фирма. Той отлично поработи и

разработи Адидас, Армани, Полис, Моторола, Сейнсбъри,


които използваха лицето му и неговата значимост като лайфстайл фактор. Сега му е времето и сам да бере плодовете от своите два таланта – футболния и звездния. Този човек е първият в историята, който успя до такава степен да продаде изгодно красотата си, дано не пропусне възможността наистина да капитализира своя външен вид и цялата легенда, която успя да създаде около себе си и своето семейство през последните две десетилетия”.   

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Силвестър Сталоун се превръща в...

От началото на 2025 г. bTV ще зарадва зрителите с...

Новият семеен игрален филм на БНТ...

На 25 декември, сряда, от 20:30 ч. по БНТ 1 гледайте...

Няма коментари към тази новина !