Вихра и Косъма опитват нова бира

02.04.2012 16:00 | Видян 3664 пъти

Вихра и Косъма опитват нова бира

На освежаващо Градинско парти в Гранд Хотел София бе представен новият продукт на най-продаваната марка бира в България – Ариана.

Мнозина представители на шоубизнеса и медиите у нас ексклузивно дегустираха новoто изкушение за предстоящите летни горещини – Ариана Радлер.

Сред първите, които оцениха двойната свежест на Ариана Радлер бяха тв водеща Вихра Петрова, Александър Сано, който влиза в ролята на Косъма в "Под прикритие", Филип Аврамов и Ути Бъчваров, които с удоволствие опитаха слабоалкохолното питие.

В първата част на събитието, изпълнителният директор на „Загорка” АД – г-н Рууд ван ден Ейнден запозна присъстващите с иновативния продукт – освежаващ летен микс от висококачествена светла бира Ариана и 100% сок от лимон, създадена по изпитана класическа рецепта.

Той сподели, че Ариана Радлер ще е на пазара още от тази седмица и то в няколко различни разфасовки от 0,5 л, кен 0,5 л и PET бутилка от 1 л.

„Ариана Радлер е насочена към младите и прогресивни хора в България над 20 годишна възраст. Тези, които имат динамично ежедневие, отворени са към нови вкусове, търсят свежест и ценят натуралността в продукта”, коментират от маркетинг екипа на марката и гарантират, че това ще е предпочитаната напитка сред дамската аудитория.

Тя е с ниско алкохолно съдържание от 1,8%, произведена е от натурални съставки и без добавени консерванти.

Има приятен и освежаващ вкус, примесен с лека горчивина на бира. Новият продукт на Ариана е перфектната комбинация за летните горещини – утолява жаждата, а естественият лимонов послевкус оставя дълготрайно усещане за свежест и лекота. „Ариана Радлер е перфектната лятна напитка, която носи двойна свежест.

Тя е идеална за плажа, морето или басейна, върви и с приятели вкъщи или на среща след работа. Освежаващият й вкус и атрактивна опаковка е предпоставка тя лесно да се превърне в неизменна част от стила на живот на младите хора“, добавят още от компанията.

Богатата история на напитката – тип Радлер, бе представена пред гостите на събитието лично от създателя й – Хер Франц Кюглер. В ролята влезе актьорът от Театър София – Михаил Милчев. Той ги върна назад във времето, към малко градче в Германия, областта Бавария, където през 20-те години на миналия век той сътворява уникалния продукт.

Днес напитката е популярна в Европа и по света като микс от бира и лимонов сок, но често се предлага и в други комбинации – с портокал, грейпфрут, круша, дори натурални билки.

Сред водещите европейски страни, в които напитката е най-разпространена, са: Австрия, Унгария, Хърватска и Словакия. У нас продуктът има голям потенциал за развитие и може да постави началото на отделна категория на пазара.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Семейство Симпсън предсказаха...

Играчките Labubu изглеждат сладки, докато не осъзнаеш,...

Първото морско издание на фестивала...

Осем впечатляващи светлинни творби ще бъдат представени...

Няма коментари към тази новина !