Елен Колева и Любо Ганев честват юбилей на бира
11.03.2012 09:00 | Видян 3578 пъти
Шуменско отбелязва 130-тата си годишнина с двойна премиера – на юбилейна рецепта със 100% малц и на най-малката бутилка на пазара у нас.
Обновената формула на марката, която залага на класическия вкус и натуралните съставки, дебютира на пазара в стилната стъклена бутилка от 500 мл. с етикет Шуменско Премиум Малц и в уникалната за България стъклена бутилка Шуменско Мини от 250 мл. В юбилейната година 100% малцовата рецепта ще се появи в другите опаковки на Шуменско Премиум.
„Проучванията ни показват, че феновете на Шуменско и от двата пола харесват традиционния вкус на бирата ни и категоричната доминация на малца, който вече е 100% в рецептата.
И при Шуменско Премиум Малц, и при Шуменско Мини те ще открият и емблематичната ни капачка с халка, която ще върне много хубави спомени”, обясни Камен Алексов, Маркетинг Директор на Карлсберг България. „Тези две бутилки са въплъщение на философията на Шуменско да комбинира най-доброто от традицията с иновации”, допълни г-н Алексов.
От компанията очакват най-малката бутилка бира у нас от 250 мл да се превърне в хит сред дамската аудитория. Проучванията обаче показват, че тя се харесва не само от жените, но и от консуматорите, които пият бирата си по-бавно. Те предпочитат по-малките разфасовки, които гарантират, че пивото ще е свежо и студено през цялото време. Голяма част от анкетираните споделят, че до момента е трябвало да постигат този ефект като поделят бирата си с приятел.
От компанията са категорични, че въпреки тенденцията за нарастваща консумация на бира в PET опаковки у нас през последните години, стъклените бутилки все още имат запазено място на пазара. По актуални данни на Карлсберг България през 2011 година над 35% от продажбите на пиво у нас са реализирани в стъкло.
„Когато говорим за т.н. студен пазар или за заведенията стъклените бутилки си остават най-популярната опаковка. Близо 87% от бирата консумирана в кафенета, ресторанти и клубове у нас през миналата година е именно в такива опаковки, ако не включваме в сметката наливната”, обяви Цветелина Милчева, Бранд мениджър на Шуменско.
Стъклената бутилка е категоричен фаворит при дамите. Близо 47% от анкетираните в изследването, споделят, че избират бира в такава опаковка, когато са извън дома си. 40% от дамите правят същия избор и когато са си вкъщи.
С реверанс към женствеността и мини формата на красотата новата бутилка Шуменско Мини бе представена днес за първи път от популярната актриса Елен Колева. Отговорността да покаже юбилейното Шуменско Malt пък бе поверена на легендарния волейболист Любо Ганев, който се превърна и в посланик на традиционното чувство за хумор на марката.
НАЙ-НОВИ
Грозната Бети напуска Америка след...
Победата на изборите на Доналд Тръмп над Камала Харис ще...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !