Ди-До откри луксозен бутик на морето
12.06.2008 13:32 | Видян 3982 пъти

След успешното приключване на снимките на първия по рода си проект Два клипа – един филм поппевецът Ди-До посрещна летния сезон с бизнеспроект. Предложението на известна световна марка да стане нейно рекламно лице го вдхнови за идеята да открие собствен бутик.
Ди-До е избирал мястото два месеца, докато се спира на четиризвезден хотел над Златни пясъци с име на най-красивото цвете. Бутиковият СПА хотел е с прекрасна морска панорама, с открит и закрит басейн, панорамен бар и страхотно фоайе, в което е разположен бутика. Оказа се, че това е единственото място, в което можете да бъдат открити естествени японски перли тип „Байоа” от всички видове, цветове и големини, най-новите парфюми на световно известни марки, облеклата на марката, която Ди-До рекламира, пълните колекции на световно известни скулптори, чиито творби са в лимитирани серии миниатюри.
В централно фоайе на бутиковия СПА хотел Ди-До е подбрал и подредил заедно с галеристката Ваня Маркова-Маркони изложба на известни български художници. На откриването на бутика всички дами получиха икебани от живи орхидеи с промото на новия клип на певеца на песента Fame, който вече се завъртя и в МТВ. Ди-До обра овациите и на чуждите туристи, гости на хотела, които също присъстваха на откриването на бутика и слушаха най-новите парчета на красавеца, който раздаде автографи на всички почитатели и фенове и обеща да представи в красивия СПА хотел и вторият си клип от проекта – този на песента Hero веднага след премиерата му в София.


НАЙ-НОВИ
10 факта за Робърт Превост - новия...
Кардинал Робърт Франсис Превост – сега известен като...
ДА! Шлагера заради домашните торти в...
"Събт'а раб'та няма - ръките у жобите и на Кенана", е...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !