Критикуват H&M, че ползвали изкуствени моделки за рекламите си

15.12.2011 11:45 | Видян 2521 пъти | Гласували 1

Критикуват H&M, че ползвали изкуствени моделки за рекламите си

Наскоро шведската модна верига H&M реши да използва компютърно генерирани моделки, вместо живи манекенки, които да рекламират новата колекция на легендарната марка.

Виртуалните модели изглеждат като истински, но ако се вгледате по-внимателно ще забележите, че всички те имат една и съща форма на тялото и са застанали в една и съща поза.

Единствено главите на моделките са истински, но те са насложени върху тялото и тенът на кожата им също е цифрово променен.

Шведският уебсайт Aftonbladet първи забеляза тази съмнителна прилика между моделите, а говорител от H&M потвърди, че изображенията са изкуствени:

"Да, това не е истинско тяло, това са виртуални тела създадени от компютър. Правим снимки на дрехите върху кукла, която стои в магазина, и след това да създаваме човешки облик с помощта на цифрова обработка"

Този подход обаче донесе и множество критики от страна на клиентите на H&M, заради това, че създават нереалистичен образ на женското тяло в съзнанието на потребителите.

От компанията се оправдават, че изборът е направен, за да опростят процеса по заснемане на фотосесия и че клиентите би трябвало да се фокусират повече върху дрехите, отколкото върху моделките. "Все пак купуват дрехите ни, а не моделите", мъдро заключава говорителят на компанията.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Сузанита обикаля Монако по сутиен

Скандалната певица Сузанита заложи на оскъдно облекло,...

Българското име на Тибър - реката,...

Дълго време търсех паралели между името на река Тибър -...

Няма коментари към тази новина !