Критикуват H&M, че ползвали изкуствени моделки за рекламите си
15.12.2011 11:45 | Видян 2588 пъти | Гласували 1
Наскоро шведската модна верига H&M реши да използва компютърно генерирани моделки, вместо живи манекенки, които да рекламират новата колекция на легендарната марка.
Виртуалните модели изглеждат като истински, но ако се вгледате по-внимателно ще забележите, че всички те имат една и съща форма на тялото и са застанали в една и съща поза.
Единствено главите на моделките са истински, но те са насложени върху тялото и тенът на кожата им също е цифрово променен.
Шведският уебсайт Aftonbladet първи забеляза тази съмнителна прилика между моделите, а говорител от H&M потвърди, че изображенията са изкуствени:
"Да, това не е истинско тяло, това са виртуални тела създадени от компютър. Правим снимки на дрехите върху кукла, която стои в магазина, и след това да създаваме човешки облик с помощта на цифрова обработка"
Този подход обаче донесе и множество критики от страна на клиентите на H&M, заради това, че създават нереалистичен образ на женското тяло в съзнанието на потребителите.
От компанията се оправдават, че изборът е направен, за да опростят процеса по заснемане на фотосесия и че клиентите би трябвало да се фокусират повече върху дрехите, отколкото върху моделките. "Все пак купуват дрехите ни, а не моделите", мъдро заключава говорителят на компанията.
свързани новини
НАЙ-НОВИ
Силвестър представи Alchemista в...
Мария Силвестър представи в най-ексклузивния у нас...
Престъпление е да караш пиян и то за...
„Димо е голям пример как човек, който сбъдва мечтите си,...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !