Критикуват H&M, че ползвали изкуствени моделки за рекламите си

15.12.2011 11:45 | Видян 2609 пъти | Гласували 1

Критикуват H&M, че ползвали изкуствени моделки за рекламите си

Наскоро шведската модна верига H&M реши да използва компютърно генерирани моделки, вместо живи манекенки, които да рекламират новата колекция на легендарната марка.

Виртуалните модели изглеждат като истински, но ако се вгледате по-внимателно ще забележите, че всички те имат една и съща форма на тялото и са застанали в една и съща поза.

Единствено главите на моделките са истински, но те са насложени върху тялото и тенът на кожата им също е цифрово променен.

Шведският уебсайт Aftonbladet първи забеляза тази съмнителна прилика между моделите, а говорител от H&M потвърди, че изображенията са изкуствени:

"Да, това не е истинско тяло, това са виртуални тела създадени от компютър. Правим снимки на дрехите върху кукла, която стои в магазина, и след това да създаваме човешки облик с помощта на цифрова обработка"

Този подход обаче донесе и множество критики от страна на клиентите на H&M, заради това, че създават нереалистичен образ на женското тяло в съзнанието на потребителите.

От компанията се оправдават, че изборът е направен, за да опростят процеса по заснемане на фотосесия и че клиентите би трябвало да се фокусират повече върху дрехите, отколкото върху моделките. "Все пак купуват дрехите ни, а не моделите", мъдро заключава говорителят на компанията.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Силвестър Сталоун се превръща в...

От началото на 2025 г. bTV ще зарадва зрителите с...

Новият семеен игрален филм на БНТ...

На 25 декември, сряда, от 20:30 ч. по БНТ 1 гледайте...

Няма коментари към тази новина !