М-тел е тайният четвърти оператор
18.10.2011 12:00 | Видян 2673 пъти
М-тел стои зад мистериозната рекламна кампания, която от месец радва потребителите с новината, че идва нова ера на мобилните комуникации. Вместо четвърти играч на пазара на GSM услугите, който да даде нормални цени за разговорите, първият оператор просто се преименува, за да прилъже недоволните клиенти, научи „Всеки ден”. Фирмата БОБ всъщност е собственост на М-тел.
От началото на октомври тръгна нов четвърти мобилен оператор БОБ, който засега присъства единствено виртуално и ползва сигнала на М-тел, обясниха от офиса на въпросната фирма. Те не разполагат с лиценз и затова ще се разпространяват без своя собствена честота. Залагат обаче на силна имиджова кампания, според която най-накрая ще бъдем спасени от загробващите договори и високите сметки, които бяха наложени именно от М-тел. От БОБ обясняват, че са отделна компания, но на практика са изцяло базирани в първия у нас мобилен оператор.
За нов играч на пазара на GSM услугите се заговори още в началото на месеца, когато Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) съобщи, че разрешава ползване на радиочестотен спектър в обхват 1800 MHz за осъществяване на обществени електронни съобщения чрез мобилна наземна мрежа с национално покритие. Това обаче не е разрешение за пускане на нов мобилен оператор, а на нова услуга.
Услугата на БОБ представлява сим карта със 150 минути и 150 есемеса към всички мрежи в страната, които могат да се използват в срок от 30 дни. Стартовият пакет струва 14.90 ст. Минутата към всички мрежи е 12 стотинки. Толкова е и цената на SMS-ите. Марката БОБ я има и в Австрия, и Хърватия, като неин собственик е „Телеком Австриа”. Същият обаче притежава и дружеството „Мобилтел”, на което пък е оператора М-тел.
При проверка на регистъра на домейна bob.bg се разбира, че той е регистриран на физическо лице. Техническите контакти са на Никола Пепелишев, който има дълга кариера в структурата на М-тел. Запознати твърдят, че именно настаняването на БОБ в системата на „Мобилтел” е причината толкова време операторът да изпитва проблеми с потребителската си мрежа. Така наречената „нова платформа”, която кампанията гради от една година, отказа много клиенти на М-тел от услугите ми, след като месеци наред бяха прецаквани с месечните си такси и не можеха да използват безплатните си минути. БОБ e един от начините на М-тел да продължи да функционира на пазара и отново да върне доверието на потребителите. Въпреки че именно благодарение на тях съществуват, стратегията на БОБ е да се разграничават от М-тел, тъй като това би могло да отблъсне потенциални клиенти.
източник:Всеки ден
НАЙ-НОВИ
Знаменитости платили на жертвите на...
Бившето гадже на Ким Кардашиян, Рей Джей, твърди, че...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !