Алекс Раева и DJ Дончо на уникално дизайнерско шоу
03.10.2011 17:00 | Видян 6079 пъти
Уникaлно дизайнерско шоу, вдъхновено от новия дизайн на бутилката на Finlandia Vodka, даде трибуна за изява на млади таланти от различни сфери на иновативния дизайн и доказа, че една бутилка може да бъде произведение на изкуството, което да провокира оригинални решения и различни гледни точки за мода, стил, интериор и начин на живот. На партито присъстваха близо 200 студенти, дизайнери, медии и светски личности, сред които Яна Маринова, Лейди b, Лора Караджова и други.
Създаден под мотото „Perfection Redesigned”, дизайнът на новата бутилка позволява различни начини за последваща употреба. Доказателство за това е и големият брой участници в конкурса на Finlandia Vodka „Perfection Redesigned”, който провокира професионалисти и любители от сферата на индустриалния, интериорния и рекламния дизайн да интегрират бутилката в домашния интериор и офиса.
Техните идеи бяха изложени по време на дизайнерската вечер и победителят беше обявен в присъствието на всички гости. Проектът за кресло от бутилки на Finlandia Vodka, дело на Стоян Василев, беше отличен с вота на тричленно жури в състав доц. Калин Тихолов от УАСГ, доц. Станко Войков и доц. Мирослав Богданов от НХА.
„Finlandia Vodka е създадена за хората със собствен стил, за некомформистите и за всички онези, които искат и могат да бъдат креативни и оригинални. Затова искахме да привлечем такива млади българи и да ги направим основни герои в нашата нова история. С новата бутилка ние вървим напред и се радваме, че вървим в една посока, заедно с толкова талантливи младежи. Това ни дава увереността да продължим и за в бъдеще да подкрепяме младите хора да изявяват себе си.”, споделя Красимир Атанасов, маркетинг мениджър за България на Brown-Forman, компанията собственик на марката Finlandia Vodka.
В приятната компания на DJ Doncho и Алекс Раева партито завърши с модното ревю на млади дизайнери от Националната художествена академия и Нов български университет. Те представиха свои модни колекции, вдъхновени от тематичните линии Perfection Redesigned и Pure Water, превърнали се в неизменна част от корпоративната политика на Finlandia Vodka в световен мащаб. Акцент в ревюто бяха дрехи, създадени от найлон, с които се апелира към опазване на природата и намаляване употребата на найлонови торбички, които основен замърсител на околната среда и водоемите.
галерия
свързани новини
Любовникът на Алекс Раева се развел на Св. Валентин
Алекс Раева със забрана да забременява
НАЙ-НОВИ
Райко Гърлич с Наградата на София на...
„Всички добри истории, както в живота, така и в киното,...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !