LEFTFIELD – ХЕДЛАЙНЕРИ НА ОСНОВНАТА СЦЕНА НА SPIRIT OF BURGAS

14.07.2011 15:40 | Видян 2376 пъти

LEFTFIELD – ХЕДЛАЙНЕРИ НА ОСНОВНАТА СЦЕНА НА SPIRIT OF BURGAS

Leftfield - едно от най-големите имена на електронната музика в света, e хедлайнер в третата вечер на основната сцена на SPIRIT of Burgas 2011. Стартирал в края на  `80те, когато електроника и цикличност са синоними, проектът се отличава с иновативния си интелигентен подход в създаването на денс музика. Характерното в звученето им е умелото смесване на хаус музика с реге и дъб, както и вкарването на живи вокали в траковете.
Парчетата, с които публиката винаги ще свързва името Leftfield са Phat Planet (използвано за рекламата на Guinness, определена за най-добрата реклама на всички времена, за телевизионния сериал Beast Machines и във видеоиграта f1 2000), както и Afro-Left и Afrika Shox.

Leftism - първият официален албум на Leftfield и до ден днешен остава сред десетте ключови албума на 90-те. Вторият - Rhythm & Stealth, от 1999г., е номиниран за наградата Mercury Music през 2000та и достига номер 1 в класацията за албуми на Великобритания.
През 2002г. фундаментът на групата - Paul Daley и Neil Barnes разделят пътищата си. Neil се концентрира върху кариерата си на продуцент, а Paul се фокусира върху диджейски изяви. и всеки започва да гради индивидуална кариера на DJ и продуцент. През лятото на 2010г. обаче Neil възражда Leftfield, събирайки музиканти, с които обикаля множество значими фестивали, сред които  Creamfields (Англия), RockNess (Шотландия) и 'Electric Picnic' (Ирландия).

Запазил автентичния дух на някогашния Leftfield, Neil Barnes посреща с голям ентусиазъм всяка своя нова среща на живо с публика. Компанията, в която ще го видим и на основната сцена на SPIRIT of Burgas 2011 на 14 август включва Adam Wren (кийборди), Sebastian Beresford на ударните, и оригиналните вокалисти Djum Djum, Earl 16 и Cheshire Cat. Появата на всички тях се случва с подкрепата на Beck’s – немска марка бира номер едно в света. В синхрон с музиката на Leftfiled брандът също използва иновативен подход в комуникацията с феновете. Марката е първата в сектора на бързооборотните стоки в България, която въведе augment reality технология в своя игра, чрез която в момента раздава билети за Spirit of Burgas.

 

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Силвестър представи Alchemista в...

Мария Силвестър представи в най-ексклузивния у нас...

Престъпление е да караш пиян и то за...

„Димо е голям пример как човек, който сбъдва мечтите си,...

Няма коментари към тази новина !