Милен Цветков се запали по модата
29.03.2011 12:00 | Видян 4847 пъти
Casual и Еlegant се срещнаха в мола. В столичния Сердика Център отвори врати новият магазин на мъжката модна марка Pierlucci. Медии и отбрани гости станаха свидетели на нестандартното откриване, съпроводено с елегантен коктейл.
През последните 24 месеца цялостната концепция на марката е обвързана с двете абсолютно противоположни, но в същото време допълващи се линии – Casual и Elegant. Домакините бяха вложили старание тези две лица на модата да се усещат във всеки детайл.
Непросредствено пред магазина бяха разположени два тематични корнера, символизиращи двата свята – този на Casual и този на Elegant стила. Една срещу друга бяха изправени офис обстановка и градска среда - стилният мениджър в костюм срещу лежерния младеж с ежедневно облекло, чакащ автобус, като и двамата бяха облечени в модели от последната колекция на Pierlucci.
Събитието уважиха Милен Цветков, Румен Луканов и Любен Дилов-син, които са страстни почитатели на марката. Катерина Пецу – Мисис България Планета също бе сред първите, прекрачили прага на магазина. Всички гости бяха посрещнати с коктейл мохито или чаша пенливо шампанско, които отговаряха напълно на разделениeто - ежедневно/изискано. Усет към детайлите се забелязваше дори в хапките, които също бяха тематично обвързани - малките солени и сладки хапки бяха във формата на ризи и костюми.
Официалната част, която също не беше стандартна, започна с прерязване на лента. На собствениците – Валентин Златков и неговата съпруга – Пепи Златкова - бе поднесен гигантски шивашки метър, който те символично прерязаха, за да отбележат началото на новото начинание. В този момент на витрината зад тях се разкри най-интересният акцент на вечерта - живи манекени. Като допълнение на витрината имаше идейна инсталация на малък шивашки кът, символ на дългогодишния труд и усилия за изграждането на модната линия, както и на възможността за шиене по мярка на клиента. Шивачката цяла вечер неуморно натискаше педала на автенчитната машина Singer и се снимаше с гостите.
Pierlucci отново се проявиха като новатори, налагайки модата на „двойствеността”. Те продължават да поддържат типичния висок стил и качество на своите колекции, изграждан повече от 20 години. А за клиентите остава изборът кога и кое от двете си лица предпочитат да показват.
свързани новини
МИЛЕН ЦВЕТКОВ СЕ ВРЪЩА В НОВА ОТ МАРТ
Милен Цветков хвърли 50 бона за джип
Лучано лекувал депресията на Милен Цветков след развода
НАЙ-НОВИ
Райко Гърлич с Наградата на София на...
„Всички добри истории, както в живота, така и в киното,...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !