Необичайната улична реклама на фестивала In the place в Балчик се превърна в мания
14.06.2010 14:45 | Видян 2937 пъти | Гласували 1
От седмица по софийските улици се случва особено атрактивна и нестандартна рекламна кампания. Тя предшества 8-то издание на фестивала в Балчик, който ще се състои между 19 и 26 юни.
Вместо традиционните хартиени плакати върху местата за лепене в София са разположени бели тениски с имиджа на фестивала. Идеята за „разлепването” на тениски вместо плакати, на разрешените за това места, се случва за първи път.
Върху бялата тениска в няколко ярки цветове са изрисувани различни символи – метафори на живота, любовта и страстта – вероятно най-необходимите неща за лятото. Създадени в почти графитна, улична стилистика, символите върху тениските вече се превърнаха в тема на спорове най-вече заради смисъла на символите върху тях.
Реакциите на минувачите по улиците са изненадващи не по-малко от действията им. На много от местата, където са тениските с визията на In the place, хората се събираха и обсъждаха какво точно да правят, имат ли право да се взимат или се купуват. Други минувачи не само, че взимаха, но и се връщаха за още а трети се опитваха да ги премерят по най-необичайни начини.
НАЙ-НОВИ
Райко Гърлич с Наградата на София на...
„Всички добри истории, както в живота, така и в киното,...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !