Ученици организират Благотворителен Маскен Бал

11.02.2010 15:15 | Видян 6036 пъти

Ученици организират Благотворителен Маскен Бал

Националната гимназия за древни езици и култури „Константин Кирил Философ” организира Благотворителен Маскен Бал, средствата от който ще бъдат използвани от учениците за езикови обучения в чужбина. Инициатори и организатори на събитието са самите ученици, които са предвидили музикална програма, благотворителен базар, състезание по танци, конкурс за най-оригинален костюм и специален коктейл. В рамките на Маскения Бал ще бъде проведен и конкурсът Ludi Antiqui, представящ античността чрез изкуство – рисунки, есета, стихове и музика. Билетите за събитието са на цена 5 лева и включват скромен куверт. Няма поставена рамка за костюмите или маските за гостите, като те могат да бъдат закупени и на място. Маскеният Бал на НГДЕК ще се състои на 13 февруари (събота) от 18:00 часа в зала Универсиада, зала Изток.
За членове на журито, което ще отличи креативните костюми на Бала, учениците са поканили ВИП възпитаници на Класическата гимназия, сред които са - екс заместник министърът на образованието проф. Анастас Герджиков, телевизионната водеща Миа Сантова, журналистът Петър Волгин, актьорът Иван Радоев, режисьорът и актьор Георги Къркеланов, рап певецът Ицо Хазарта, DJ Ясен Петров от „Метрополис” и други.
Основен спонсор на събитието е българската аутсорсинг компания 60К с изпълнителен директор Джон Гладуиш, който подкрепи идеята на учениците и дари безвъзмездно 2000 лева.


60K „60K International Contact Centres” е най-новата и най-бързо развиваща се аутсорсинг компания в България. Компанията е на пазара от юни 2008-ма и само за пет месеца се превърна в най-големия независим кол център у нас. Контактният център на 60K разполага с повече от 400 места, с изградено портфолио от водещи международни компании. Предлага широка гама от услуги на 17 езика, които се индивидуализират според спецификата на съответния клиент.
В края на миналата година служител на 60K (Sixty K) спечели голямата награда в категорията за „Най-добър агент обслужване на клиенти”/ „Best Customer Service Agent”. Призът беше връчен на Самуил Филипов по време на ежегодните награди в Лас Вегас за изключителни достижения в световната кол център индустрия, организирани от ContactCenterWorld. Полученото признание в Лас Вегас доказа, не само че предлаганите от 60K услуги са на световно ниво, но и сериозно затвърди позицията й на пазара у нас и в региона. 

автор: СЛАВА

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Пияни войници, хванати да правят секс...

Двама пияни войници бяха хванати да правят секс в...

Гимназисти от общ. Велинград се...

Учениците от СУ Методий Драгинов, с. Драгиново (община...

Няма коментари към тази новина !