Ел Би: Потребителят ни вече е част от екипа
25.06.2025 10:11 | Видян 100 пъти | Гласували 1

„Потребителят на „Ел Би Булгарикум“ вече не е пасивен зрител, а част от екипа – избира вкусове, оформя комуникация, участва в подобрения“. Това каза маркетинг мениджърът на „Ел Би Булгарикум“ Анелия Джаркълова в интервю за b2b Media. Пред бизнес изданието тя разказа за един от най-смелите маркетинг проекти на компанията – внедряване на AI платформата за обратна връзка kazva.bg, благодарение на която гласът на клиента на Ел Би се чува повече от всякога.
„Клиентът днес не чака марката да говори – той вече държи микрофона. Понякога с аплодисменти, понякога с директна критика, но почти винаги с нещо, което си струва да чуем. И точно това направихме – замълчахме, за да чуем“, каза още Анелия Джаркълова. Тя допълни, че това е начинът и компанията да покаже, че не се страхува от истината.
Пред b2b Media маркетинг мениджърът на „Ел Би Булгарикум“ сподели за предизвикателствата да се прави маркетинг в държавна компания с десетилетна история. Тя разказа как 60-годишното предприятие „заговори“ на езика на Gen Z, как бе възстановено дигиталното присъствие на марката, за стартирането на онлайн магазин и изграждането на стратегия, базирана на реклама, но и на смисъл.
„За държавна компания това е повече от иновация – това е малка революция. И тя се случи не с гръм, а с реална комуникация. Клиентът говори. Ние вече слушаме“, сподели още Анелия Джаркълова.
Тя допълни и че маркетинг стратегията, която компанията следва, е проста, но устойчива. „Взимаме автентичните си ценности – чиста суровина, български щамове, научна база – и ги преразказваме на езика на новото поколение: ясно, функционално, дигитално. Превърнахме „качество от традицията“ в „грижа чрез наука““, разкри още детайли Анелия Джаркълова.
„Не е лесно да си маркетинг мениджър в компания с история като на Ел Би. Но е вдъхновяващо. Това е работа, която те държи буден – интелектуално и емоционално. И когато чуеш потребител да казва, че си е върнал доверието в марката, знаеш, че всичко това има смисъл“, сподели още маркетинг мениджърът на компанията.
Цялото интервю виж ТУК


свързани новини
Ел Би Булгарикум с презентация на Нигерийско-български бизнес форум
Младите национали загряха с айрян на Ел Би преди мача със Сърбия
Проект на Ел Би спечели еврофинансиране за селските райони
Ел Би Булгарикум инвестира в служителите си
Ел Би пренесе в Япония традицията на великденските яйца
Гордеем се, че младите търсят реализация при нас: Ел Би Булгарикум
Ел Би Булгарикум представи възможностите за работа в компанията на кариерен форум в СУ
НАЙ-НОВИ
Майка посвещава живота си на...
Премиерната турска поредица тръгва на 27 юни (петък) и...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !