9 авиокомпании с първокласни икономични кабини, за които си струва да се похарчите

23.09.2024 07:27 | Видян 137 пъти

9 авиокомпании с първокласни икономични кабини, за които си струва да се похарчите

Emirates

Една от най-очакваните първокласни икономични кабини в небето, Emirates дебютира своята версия на предложението през 2021 г. Тази година местата продължават да се разпространяват в повече самолети. По-конкретно, на най-новия двуетажен самолет Airbus A380 на Emirates кабината може да се намери в предната част на първата палуба. Местата в момента са отворени за резервация по маршрути от Дубай до Париж Шарл де Гол, Лондон Хийтроу и Сидни Кингсфорд Смит, като Крайстчърч, Нова Зеландия ще бъде добавен към списъка в началото на 2023 г.

Qantas

Премиум икономичната кабина на австралийския превозвач Qantas – налична в Boeing 787 Dreamliners на авиокомпанията и в модернизираните Airbus A380s – е напълно отделена от обикновената икономична със седалки в две-три-две оформления. Седалките са по-широки и разполагат с повече място за краката от автобусите, но също така разполагат с по-широки подлакътници с отделения за съхранение, два USB изхода, ергономична облегалка за глава и поставка за крака.

„Pièce de résistance“, според Qantas, е функцията за накланяне на седалката. „Докато пътникът се натиска назад в седалката, няколко части от седалката се изместват, не само облегалката“, се казва в описание на сайта на авиокомпанията. Вместо просто да се наклони назад, седалката се движи напред и нагоре, така че краката и гърбът ви са леко повдигнати в по-удобна позиция.

Премиум пътниците се посрещат с безплатно пенливо вино, коктейл или сок при качване. Ястията се сервират върху сервизи по поръчка. Други удобства по време на полет включват шумопотискащи слушалки, голяма възглавница, одеяло от 100 процента вълна и комплект за удобства с марката Napoleon Perdis. Пътниците в кабината също имат достъп до специално гише за чекиране и приоритетно качване.

All Nippon Airways

Пътуващите, резервирали премиум икономична класа на All Nippon Airways, ще получат много от същите предимства като летенето в луксозната бизнес класа на японската авиокомпания. При международните полети, пътниците от първокласна икономична класа имат гарантиран достъп до салоните на ANA на основните летища, включително летище Ханеда и летище Нарита в Токио, летище Кансай в Осака и летище Хонолулу. Те също така получават приоритетна обработка на багажа.

Най-новите първокласни икономични седалки на ANA, намиращи се на борда на самолетите Airbus A380s, Boeing 787-10s и Boeing 777-300ER, имат просторен наклон от 38 инча, опора за крака, която поддържа прасеца, масивен 15,6-инчов персонален монитор и регулируема лампа за четене, прикрепена към облегалката за глава.

По време на полета тези, които седят в премиум икономична класа, могат да поръчат от менюто за напитки в бизнес класа, което включва подбрани селекции от шампанско, саке, червено и бяло вино, сливово вино Umeshu и шочу. Когато времето за хранене наближи, на пътниците ще бъдат сервирани любимите ястия на авиокомпанията, които смесват азиатска и западна кухня, включително домашен хляб, сервиран в бизнес класа. Ако все още се чувствате притеснени, изберете от редица петифури, обикновено запазени само за бизнес класа.

Virgin Atlantic

На борда на елегантно проектирания интериор на самолета на Virgin Atlantic има какво да празнувате – като обновената кабина от горна класа на самолетите Airbus A350 на авиокомпанията с The Loft Lounge. Не на последно място сред тях е първокласната икономична кабина на Virgin, наричана просто Premium, която се предлага в самолетите A330-220 и A330-300 на превозвача, неговите A350-1000s и Boeing 797-9 Dreamliners. Седалките в Premium са просторни: те са широки до 21 инча (четири инча по-широки от икономичните), имат седем до осем инча накланяне и до 38 инча наклон. Всеки има и поставка за крачета.

Премиум летците получават специална линия за чекиране и пускане на багаж, плюс приоритетно качване на борда. След като се качат на борда, на пътниците се връчва безплатна чаша шампанско за добре дошли. Вечерята включва предястие и основно ястие, сервирано от порцелан и съчетано с бяло или червено вино. След хранене на пътниците се предлага десерт и ликьор след вечеря, сервиран с кафе. Избраните полети включват и характерната услуга за следобеден чай на Virgin, включваща сандвичи, сладкиши с чай и топли кифлички със сладко и сметана.

Singapore Airlines

Сингапур, известен със своите превъзходни първокласни апартаменти, също има солиден първокласен икономичен продукт, наличен в своите самолети A350, A380 и Boeing 777.

Седалките са просторни с до 19,5 инча ширина, 8-инчов наклон, както и прасец и поставка за крака. Всяко място също има два USB порта и 13,3-инчов екран, който се предлага със слушалки с шумопотискане. Има и отделни места за съхранение, специално проектирани за бутилка вода, лаптоп и слушалки. Докато повечето от местата са в схема две-четири-две, самолетите A350-900ULR на авиокомпанията разполагат с шест единични места, което би придало на изживяването повече усещане за бизнес класа.

Премиум икономичните пътници имат достъп до допълнителни възможности за избор на храна и напитки, включително известната услуга на Сингапур „резервирайте готвача“, която се предлага в първокласни икономични полети от 26 града. Тази услуга позволява на клиентите да избират от ястия по време на полет, създадени от Международния кулинарен панел на авиокомпанията, и да ги резервират до 24 часа предварително. Клиентите също така получават приоритетно чекиране, качване и обработка на багажа.

Scandinavian Airlines

Scandinavian Airlines също има първокласен икономичен продукт, за който си струва да спечелите пари. Наречен SAS Plus, класът кабина е достъпен за самолетите A330, A340 и A350 на авиокомпанията.

Седалките са подредени в две-три-две или две-четири-две формации, в зависимост от самолета. При полети до САЩ и Азия седалките са по-големи от обикновените туристически автобуси, до 18,8 инча ширина и 38 инча стъпка, според Seat Guru, и се предлагат с цели опори за краката и 12-инчов екран за забавление. Пътуващите на SAS Plus също имат достъп до безплатен Wi-Fi на борда и поръчват от подобрено тристепенно меню.

В допълнение към приоритетното регистриране, качване на борда и обработка на багажа, пътниците на SAS Plus получават множество летищни предимства, включително достъп до „Fast Track“ линия за сигурност на летището (където има) и достъп до салоните на SAS, които са във всеки голям скандинавски център , както и парижкото летище Шарл дьо Гол, летище Ню Джърси в Нюарк и летище Чикаго О'Хеър.

Cathay Pacific

Докато бизнес класата на хонконгския превозвач Cathay Pacific неизменно се нарежда сред любимите ни, неговата първокласна икономичност на неговите самолети Boeing 777 и A350 също заслужава внимание.

Разположени в отделна кабина в оформление две-четири-две, седалките имат достатъчно пространство с до 20 инча ширина и до огромните 40 инча наклон, според Seat Guru. Има също така облегалки за прасци в цял ръст и подплатени с кожа подложки за крака на A350s и Boeing 777-300ERs, както и по-голяма масичка с табла. Освен това има отделна мини маса за коктейли, която може да побере безплатната напитка за добре дошли на пътниците, получена при качване.

Премиум икономичните летци поръчват от обновено меню, получават приоритетно качване на борда и имат достъп до специални гишета за чекиране на избрани летища.

Latam Airlines

Докато седалките в първокласната кабина на Latam Airlines са само малко по-просторни от обикновената икономична – с малко повече пространство за краката и легнало положение – авиокомпанията блокира средните седалки в кабината, така че пътниците да имат повече място за лактите. Плюс това, билет в кабината идва с предимства на място като премиум чекиране и премиум качване на борда; премиум икономичните летци по международни маршрути в Латинска Америка също имат достъп до ВИП салона на летището на авиокомпанията. Отделната първокласна икономична кабина също е разположена в първите редове на самолета със специална тоалетна и резервирано отделение за кошче над главата за ръчен багаж.

Air Canada

Пътниците, надграждащи се до първокласната икономична кабина на Air Canada, ще намерят по-широка седалка с ширина от 18 до 20 инча (в зависимост от самолета), още седем инча място за краката за обща стъпка от 38 инча, по-дълбока облегалка, поставка за крака, по-голяма екран на облегалката и електрически контакти и USB портове на всяка седалка. Кабината е подредена в схема 2-3-2 за по-малко пренаселено усещане. Отделната кабина се предлага на самолетите Boeing 777-300, Boeing 787-8 и Airbus A330-300 на авиокомпанията, летящи както по вътрешни, така и по международни линии.

Услугата за хранене на полети, излитащи от Северна Америка, се състои от основно ястие, предназначено за кабината от „кулинарния партньор“ на Air Canada, главен готвач Jérôme Ferrer, както и гарнитура от салата, хлебче и десерт. При някои полети ястията идват в предварително опакована кутия, а при по-дълги маршрути ястията се поставят върху сервизи.

На земята подобреното изживяване позволява приоритетно чекиране, приоритетно качване на борда и приоритетно обработване на багажа (билетът предоставя и две безплатни регистрирани чанти).

Източник: cntraveller

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Близо 100 000 японци са на възраст...

Броят на хората в Япония на възраст над 100 години е...

BMW разтърси екипа си за дизайн

От 1 октомври в дизайнерските екипи на BMW Group...

Няма коментари към тази новина !