Скритото значение в заглавието на филма на Кевин Костнър и неговата кампания за кафе по киносалоните
12.06.2024 14:20 | Видян 521 пъти
Сред всички газирани напитки, храна и (да) дори алкохол, продавани във филмовите къщи, има един очевиден пропуск - гореща чаша кафе.
Но благодарение на сливането на Dr Pepper и Keurig кафето вече се продава в стотици кина, съобщи The Hollywood Reporter. Още по-добре, Keurig има мощен съюзник на своя страна - Кевин Костнър. Той предлага собствено тъмно печено кафе, наречено Horizon от Keurig, след двата му летни уестърна, първият от които направи световната си премиера преди седмици на филмовия фестивал в Кан.
Ед Мийд, търговски представител в Horizon, казва, че кафето винаги се е продавало трудно в кината, защото е невероятно трудно да се затопли, без да стане горчиво. „Има причина продажбите на кафе да не са по-високи“, казва той.
„Ако влезете и поискате кафе, може да сте единственият в цялото кино. И винаги те питат: „Свежо ли е?“.
От компанията за чай Dammann и Националната асоциация на концесионерите не са чували кафето да стане тренд или популярно, но са любопитни дали една друга и нова, нарастваща тенденция в бейзболните паркове – предлаганите дълбоко пържени скакалци – ще се появи в киносалоните. Същото важи и за едамамето, основен продукт в кината в Азия.
свързани новини
Дадох свои $20М за Хоризонт: К.Костнър
Кевин Костнър се завръща в Кан: 20 г. по-късно идвам с филмов портрет на Америка
НАЙ-НОВИ
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !