Най-добрите семейни седани от среден клас за 2023 г.
29.04.2023 10:20 | Видян 718 пъти
1. Honda Accord
Honda Accord е въплъщение на класическата поговорка: ако не е счупено, не го поправяйте. Въпреки че седанът се е развивал през годините, Accord 2023 е също толкова игрив и полезен, колкото и преди. Преработен за новата моделна година, последният Accord губи малко от динамиката на задвижването на своите предшественици. Пробивният 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор от предишния Accord вече не е налице.
Вместо това всички Accord-и за 2023 г. разчитат на 1,5-литров четирицилиндров турбодвигател със 192 к.с. или на бензиново-електрически хибриден агрегат с 204 к.с., като нито един от двата агрегата не предлага опция за смяна на предавките. Дори и така, новият Accord си остава сладур. Той може да не дърпа струните на сърцето ни по същия начин, както го правеше предишният, но Accord 2023 все пак ни спечели достатъчно, за да заслужи място в нашия списък 10Best 2023.
Базова цена: 28 390 USD
Оценка C/D: 10/10
2. Kia K5
Kia K5 впечатлява с красивия си външен и вътрешен дизайн. Тя предлага и асортимент от първокласни характеристики. Вярно е, че 1,6-литровият двигател със 180 к.с. на стандартния автомобил ни се стори малко невзрачен. За щастие, на разположение е GT с турбокомпресор с 290 к.с. Задвижването на всички колела е опция за K5. Уви, комплект летни гуми не е включен в менюто. По-лепкавата гума е нещо, което бихме искали КИА да предложи като опция за мощния и ориентиран към представянето K5 GT.
Базова цена: 26 415 USD
Оценка C/D: 9/10
3. Hyundai Sonata
Подобно на своя братовчед, Kia K5, Hyundai Sonata спортува с атрактивни дизайнерски елементи отвътре и отвън. Hyundai предлага Sonata в няколко нива на оборудване и с множество опции за задвижване. Предлагат се три четирицилиндрови двигателя със строго определена консумация на газ: 1,6-литров с турбокомпресор с мощност 180 к.с., 2,5-литров с атмосферно пълнене с мощност 191 к.с. и 2,5-литров с турбокомпресор с мощност 290 к.с. Купувачите могат да изберат и бензиново-електрическа Sonata.
Нейният 2,0-литров четирицилиндров двигател и електромотор работят заедно, за да произведат максимална комбинирана мощност от 192 конски сили. Комбинацията също така осигурява комбинирана икономия на гориво до 52 mpg, според EPA. Това е с 20 mpg повече от най-ефективната нехибридна Sonata.
Базова цена: 26 215 USD
C/D рейтинг: 8.5/10
4. Toyota Camry
Toyota предлага Camry за всички видове купувачи на семейни седани. Изберете пестеливата бензиново-електрическа хибридна задвижваща система и Camry ще върне до 52 mpg в комбиниран режим, според EPA. Или пък тръгнете по расовия път и вземете Camry TRD с V-6 с 301 к.с. Този шестцилиндров двигател се предлага и в по-богатите на функции модификации XLE и XSE.
Стандартният задвижващ агрегат на Camry обаче е 2,5-литров четирицилиндров двигател, който развива едва 202 коня и 206 коня в зависимост от степента на оборудване (LE, SE, XLE и XSE) и задвижването (предно или задвижване на всички колела) на Camry, което задвижва. Въпреки че най-новото Camry може да е най-ориентираното към водача Camry досега, то все пак е Camry. С други думи, повечето разновидности на този автомобил с четири врати предпочитат спокойствието и комфорта пред завладяващата динамика.
Базова цена: 27 315 USD
Оценка C/D: 8.5/10
5. Nissan Altima
Nissan Altima има какво да предложи. За тези, които се интересуват от малко повече бодрост, препоръчваме версията SR и нейния наличен турбодвигател. По-скромните купувачи могат да бъдат впечатлени от 41 mpg, които Altima със задвижване на всички колела постигна при нашите тестове за реална икономия на гориво. Ние със сигурност бяхме. Най-евтиният представител на гамата е нивото на оборудване S, което започва от 26 585 USD. Независимо от степента на оборудване, Altima е сравнително просторен и стилен седан. При все това безстепенната автоматична трансмисия на автомобила има склонност към дрезгавост на двигателя. Тя също така влошава просто адекватното ускорение на базовия 2,5-литров четирицилиндров двигател със 188 к.с.
Базова цена: 26 585 USD
Оценка C/D: 8/10
6. Subaru Legacy
За тези, които се стряскат при мисълта да се борят със снега и леда, Subaru Legacy и неговата стандартна система за задвижване на всички колела може да се окажат перфектният балсам. Скромният седан на Subaru се предлага с 2,5-литров двигател с атмосферно пълнене или с турбокомпресор, като първият развива 182 конски сили, а вторият изпомпва 260 коня. Ако си мислите, че Legacy е WRX на семейните седани, то със сигурност ще останете разочаровани от този седан на Subie. Legacy е невероятно скучен седан от среден клас, който прилича повече на японски Buick, отколкото на улична рали машина, представяща се за семеен автомобил с четири врати.
Базова цена: 25 415 USD
Оценка C/D: 7.5/10
7. Chevrolet Malibu
Застаряващият Malibu на Chevrolet остава единствената местна опция в сегмента на средноразмерните седани. Въпреки че динамиката на ходовата му част приятно съчетава комфортно пътуване с изненадваща атлетичност, Malibu като цяло оставя много какво да се желае. Интериорът му се отличава с оскъдни материали, а дизайнът на арматурното табло започва да изглежда остарял. По същия начин 1,5-литровият четирицилиндров турбодвигател със 163 к.с., който задвижва всички модели Malibu, не успява да задвижи този седан с голяма сила. Все пак признаваме, че външният дизайн на Malibu остава едно от най-добрите му предимства. Дори и в годините на своя залез, Malibu 2023 остава един от най-добре изглеждащите седани от среден клас, които се предлагат днес. Но добрият външен вид може да ви отведе само дотам, а стройната форма на Malibu не е достатъчно силна страна, за да преодолее многобройните му недостатъци.
Базова цена: 26 095 USD
Оценка C/D: 6/10
Източник: caranddriver.com
НАЙ-НОВИ
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !