Продуцентската компания на Хилари и Челси Клинтън сключи сделка за сериали
18.01.2022 00:16 | Видян 557 пъти
„Inside the Superbrands“ ще се състои от осем едночасови епизода, в които подробно се описва вътрешната работа на осем големи марки, включително Heinz, Guinness и Kellogg's. Сериалът ще отведе зрителите във фабриките, залите и лабораториите за разработка, както и ще разгледа историята на тези компании и тяхното издигане до известност.
„Марките са неразделна част от целия ни живот и това, което купуваме, говори много за това как живеем“, каза Джони Уеб, изпълнителен директор на HiddenLight Productions. „Радваме се, че работим с Channel 4 по първата ни поръчка на HLP Studios. HLP Studios ни дава възможност да разгърнем творческите си крила във формати и популярни факти и да донесем нашия етос на по-широка аудитория с факти.“
Сериалът ще бъде представен от Хелън Скелтън, известна с работата си за BBC и изпълнителен продуцент от Ник Бетс и Джони Уеб.
НАЙ-НОВИ
Огледало на войната в Темата на NOVA
Това е свят, който не познаваме. Далечно място, където...
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !