Събитието ще е през юни и ще включва мултимедийни елементи като интервюта, подкасти и дигитални шоуруми, като се предвижда да е със свободен достъп на публиката.
По подобен начин бяха проведени модните седмици в Шанхай и в Москва, които бяха организирани онлайн заради мерките за социално дистанциране, наложени вследствие на пандемията от коронавируса.
"Със създаването на културна платформа за модната седмица ние адаптираме дигиталните иновации, за да удовлетворят напълно днешните потребности и даваме начало на нещо, върху което да надграждаме като глобален модел в бъдеще", каза изпълнителният директор на Британския моден съвет Карълайн Ръш. "Надяваме се другата страна на тази криза да е свързана с устойчивостта, творчеството и създаваме продукт, който оценяваме високо, уважаваме и обичаме", добави тя.От съвета прогнозираха пред в. "Гардиън", че индустрията, която разчита на фрилансъри, е заплашена да загуби половината от работната си сила до края на 2020 г.
Обичайно натовареният моден календар изпадна в хаос заради пандемията. През март бе обявено, че седмиците на модата в Лондон, Париж и Милано се отлагат или отменят. Отменени бяха ключови събития като галата в нюйоркския музей "Метрополитън", наградите на Съвета на американските модни дизайнери и наградата за млади дизайнери на "Ел Ве Ем Аш".
Представянето едновременно на мъжките и дамските колекции също следва налагащата се нова тенденция от брандове като "Бърбъри" и "Гучи". Напоследък в модната индустрия все по-често се задават въпроси, свързани с консуматорството и големия брой модни изложения, провеждани всеки сезон.
Миналата седмица дизайнерът Марк Джейкъбс заяви, че според него е нужно да се провеждат само две изложения годишно. На уебинар на "Воуг глобъл конвърсейшънс" той изрази мнение, че в индустрията се произвеждат огромни количества на високи цени и всичко това е прекалено.