Селото, Бъдещето e новата изложба в музея Гугенхайм
27.02.2020 13:01 | Видян 628 пъти
Оригиналната изследователската дейност на Колхас е насочена към належащи екологични, политически и социално-икономически проблеми. Изложбата покрива отлично мисията на „Соломон Гугенхайм“ за повишаване на осведомеността относно глобалните проблеми, както и целта на Lavazza да се справя с екологичните и социалните проблеми чрез културни проекти на международно ниво. „Тази изложба развива идеята за нов разказ, в който провинцията е място на социални, технологични и екологични иновации.
Тази идея е в съответствие с визията, която винаги е била в основата на конкретните действия на Lavazza към зоните за производство на кафе. За Lavazza културните иновации, екологичната устойчивост и защитата на общностите, в които работим, са знаци, които посочват пътя за бъдещо развитие. Откривайки в „Соломон Гугенхайм “ партньор отдаден колкото нас, прави представите и плановете ни за бъдещето още по-смислени. Искаме да благодарим още веднъж на Рем Колхас, че ни даде храна за сериозен размисъл. Нашата цел е да открием вдъхновение в големите културни и художествени движения и да проектираме пътя си за бъдещо развитие, за да посрещнем големите предизвикателства на утрешния ден“, коментира Франческа Лаваца, четвърто поколение член на семейството притежаващо компанията и член на Съвета на директорите на Lavazza.
Намирането на сходства между различни дисциплини и създаването на диалог и обмен между очевидно далечни светове представлява част от метода, който насърчава Lavazza да възприеме общосистемния подход чрез отлични партньорства, в съответствие със SDG 17 от Програмата на ООН за 2030 г. Загрижеността на Lavazza към социални и екологични проблеми стои зад решението й от 2019 да осъществи проекта „TOward 2030. What are you doing?“. В сътрудничество с град Торино, целта на уникалната по рода си инициатива е да превърне глобалните цели на ООН в 17 произведения на уличното изкуство създадени от 17 международни художници, които осъществяват своите арт проекти на 17 локации в Торино на базата на споделена концепция.
За Lavazza този проект представлява потвърждение на ролята й на посланик на креативността, иновациите и устойчивостта, както и възможност да се подчертае едно от най-силните й убеждения – че са необходими съвместни усилия на предконкурентно ниво между всички участници на пазара и с възможно най-близко сътрудничество между публичните и частните институции, и третичния сектор, за да се разработят конкретни промени със солидни основи.
свързани новини
Модни диктатори: Джамбатиста Вали
НАЙ-НОВИ
Братът на Ружа Игнатова влиза в Биг...
Братът на Ружа Игнатова – Константин, е един от...
Смях: Слаби ученици на дъската пред...
Ситуацията: Слаби ученици на дъската пред учител.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !